הצעצוע של גינדי: נטע ברזילי בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע דלתא עם הקמפיין לפיג'מות החורף • הקמפיין של yes לסדרה "יס מן" הוא המושקע ביותר עם כ-1.1 מיליון שקל

נטע ברזילי מתוך הקמפיין של גינדי תל-אביב "UPPER HOUSE" / צילום: אתר גינדי תל-אביב
נטע ברזילי מתוך הקמפיין של גינדי תל-אביב "UPPER HOUSE" / צילום: אתר גינדי תל-אביב

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע השבוע גינדי החזקות עם הפרסומת: "THE UPPER HOUSE - בקרוב", באמצעות משרד הפרסום אלית דורית ובכיכובה של נטע ברזילי. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.9%.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע דלתא עם הפרסומת: "קולקציות פיג'מות החורף - קונים ב-400 שקל משלמים 200 שקל", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה של כל אחת מהפרסומות גבוה בכ-1% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.3%. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות, ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של yes, הכולל 4 פרסומות: "סדרה חדשה - חסות - יס מן", באמצעות משרד הפרסום: אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 434, בהשוואה ל-378 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים השבוע עומד על כ-28.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-21.6 מיליון שקל בשבוע הקודם.