קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה? קרולינה למקה מקצרת את השת"פ

קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל

קים קרדשיאן ובר רפאלי בקמפיין של קרולינה למקה / צילום: יח"צ
קים קרדשיאן ובר רפאלי בקמפיין של קרולינה למקה / צילום: יח"צ

רשת המשקפיים המוזלים קרולינה למקה מדווחת על קיצור תקופת שיתוף-הפעולה עם הפרזנטורית האמריקאית קים קרדשיאן.

קסטרו , החברה-האם של קרולינה למקה, מעדכנת היום (א') כי היא בוחנת יחד עם קרדשיאן אפשרויות ל"עדכון תנאי ההתקשרות" מול קים קרדשיאן ווסט וחברה בשליטתה, וזאת "לרבות לעניין תקופת מתן השירותים" שלה. כך, בעקבות הביצועים של הקמפיין שלא תאמו את הציפיות, בקבוצה נערכים לאפשרות שהחוזה, שנחתם במקור לתקופה של שנתיים (עם אפשרות להארכה לשנה שלישית), יקוצר לשנה.

מדובר באכזבה עבור קבוצת האופנה הציבורית, וזאת לאחר שבמחצית הראשונה של 2019 דיווחה קסטרו כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב עמדה על כ-30 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם שנחתם בין קבוצת קסטרו-הודיס לקרדשיאן, נקבע כי החברה תשלם לקרדשיאן סכום של עד 30 מיליון דולר כבר בשנה הראשונה, זאת בנוסף לתגמול בדמות מניות של עד 10% שהחברה אמורה הייתה להקצות לה מכל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג, וזאת בנוסף לתמלוגי מכירה עבור עיצוביה.

הקבוצה אף הצהירה כי קרולינה למקה מתעתדת להמשיך ולפתח את פעילותה בשוק האמריקאי, בין אם באמצעות אתר המכירות הקמעונאי שהחלה בהפעלתו, ובין אם באמצעות שיתופי-פעולה ואיתור אפיקי מכירה נוספים. במקביל הקבוצה פועלת להמשיך ולהרחיב את הפעילות הזכיינית של המותג בטריטוריות נוספות ברחבי העולם, בנוסף להרחבת הפעילות בטריטוריות שבהן פועל המותג כיום.

קרולינה למקה מפעילה (נכון למועד דוח המחצית הראשונה של 2019) חנויות ודוכנים בספרד ובבריטניה וכן באמצעות זכיינים באוסטרליה, בפנמה, בתאילנד ובמקסיקו. בנוסף, מפעילה קרולינה למקה פעילות מכירה אינטרנטית בארה"ב, באמצעות אתר אינטרנט ייעודי.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988