דנטסו ישראל זכתה במכרז על תקציב המדיה של פררו בשווי 20 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של חברת פררו רושה בהיקף שנתי של כ-20 מיליון שקל עובר לחברת הפרסום דנטסו ישראל. כך נודע ל"גלובס".

כפי שנחשף ב"גלובס" על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס.

ההתנהלות של חברת פררו רושה מבחינת רכש המדיה נקבעת מתוקף מכרזים בינלאומיים הנערכים בחלוקה לאזורים. אחת לכמה שנים מנהלת החברה מכרז, וכל המדינות ששייכות לאזור מחויבות לקחת בו חלק. הזכייה במכרז היא לחברה אחת בכל האזור. עם זאת, המכרז הנוכחי היה מקומי ולא אזורי, וכל מדינה בחרה סוכנות אחרת.

בשנים האחרונות טיפלה בתקציב פררו קבוצת אומניקום. הקבוצה שותפה בשני משרדי פרסום בישראל - גיתם BBDO ויהושע TBWA. עד עתה עיקר רכש המדיה של פררו נוהל בחברת המדיה TMF, אך חלקו נוהל באופן מופרד על-ידי נבו כרמי, לשעבר מנכ"ל יהושע TBWA, והיום מנכ"ל משותף בחברת המדיה tmf בו שותף המשרד.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988