אמנון ברודי, יו"ר חברת על בד, פורש אחרי 35 שנה בחברה

בתפקידו האחרון כיו"ר החברה, מכהן ברודי מאוקטובר 2005 • ברודי הוא חבר מושב משואות יצחק המחזיק בשליטה בעל בד

אמנון ברודי / צילום: איל יצהר
אמנון ברודי / צילום: איל יצהר

יו"ר חברת על בד , אמנון ברודי, פורש בתום 35 שנה, בהן מילא שורה של תפקידים בכירים בחברה. בתפקידו האחרון כיו"ר החברה, מכהן ברודי מאוקטובר 2005. ברודי (68), הוא חבר מושב משואות יצחק המחזיק בשליטה בעל בד. הוא יפרוש מהתפקיד בסוף חודש מאי השנה, ובחודשים הקרובים יפעלו במשואות יצחק ובדירקטוריון החברה כדי למנות יו"ר חדש במקומו של ברודי.

עוד נמסר, כי לאחר הפרישה ימשיך ברודי להעניק לחברה ייעוץ ופיתוח עסקי וכן יעסוק בליווי פרויקטים. פרטי ההסכם וצורת ההתקשרות יסוכמו בחודשים הקרובים ובתיאום עם היו"ר החדש שתבחר החברה.

קודם לכהותנו כיו"ר כיהן ברודי במשך כ-20 שנה בתפקיד מנכ"ל על בד. הוא הוביל בשנים האחרונות, ביחד עם המנכ"ל דן מסיקה, הליך התייעלות מקיף ושיפור במרבית אתרי החברה.

על בד פועלת בתחום הבדים הלא ארוגים, בעיקר בייצור של מגבונים לחים ומוצרי היגיינה נשית. החברה נסחרת בבורסה בשווי של 222 מיליון שקל לאחר ירידה של 37% במניה בשנה האחרונה.

ברודי ציין: "אני מסיים את תפקידי כיו"ר על בד בסיפוק עצום נוכח ההישגים והמעמד העסקי המוביל של החברה. כמי שליווה את על בד מימיה הראשונים אני רואה בגאווה את ההתפתחות שביצעה החברה הודות למאמץ, למחויבות וליצירתיות שהפגינו עובדי החברה ומנהליה. כמו כן אני אסיר תודה לחברי מועצת המנהלים לדורותיהם, הנהלת המשק וחבריו שנתנו בי את אמונם ואת הזכות להוביל את החברה במשך שנים כה רבות".