וולטר וייט מגיע לבאר שבע: בריאן קרנסטון יככב בגרסת ארה"ב של "כבודו"

השחקן בריאן קרנסטון, המוכר בעיקר כוולטר וייט מהסדרה שובר שורות, לוהק לתפקיד הראשי בעיבוד האמריקאי ל"כבודו" • וגם: מי מונתה לשותפה בפירמת הייעוץ וראיית החשבון PWC?

השחקן בריאן קרנסטון / צילום: Matt Sayles, Associated Press
השחקן בריאן קרנסטון / צילום: Matt Sayles, Associated Press

סדרת הדרמה "כבודו" של קודה הפקות תעלה בקרוב לשידור בגרסתה ההודית. במקביל מופקת בימים אלה גם גרסה אמריקאית של הסדרה הישראלית, עבור ערוץ showtime בה היא תעלה בעוד מספר חודשים.

מעניין במיוחד הוא הליהוק לתפקיד הראשי בגרסה זו: השחקן בריאן קרנסטון המוכר בעיקר כוולטר וייט מהסדרה שובר שורות, שם הוא גילם מורה לכימיה שלאחר שאובחן כחולה סרטן סופני, הוא מתדרדר לפשע ולסחר בסמים, וגורר עמו את כל היקרים לו. בסדרה "כבודו" אנחנו מתוודאים לגרסה מרוככת יותר. היא מספרת את סיפורו של שופט בבית משפט בבאר שבע שמנסה לסייע לבנו שהסתבך בתאונת פגע וברח.

בגרסה הישראלית ששודרה ב-yes כיכב השחקן יורם חטב כשלצידו הופיעו שחקנים ואנשי תקשורת ישראלים בהם לוסי אהריש, אלמה דישי, ארז עובד, דני שטג, אילנית בן יעקב, הישם סולימן, חום חגי ועוד. את הסדרה כתב שלמה משיח, ביים רוני ניניו והפיקה קודה תקשורת. בימים אלה מנהלת חברת יס סטודיו שבראשות דנה שטרן מו"מ מתקדם להפקת הסדרה במדינות נוספות גם באירופה. 

ענת ביין-לובוביץ

מצנח הזהב

איילת גביש מונתה לשותפה בפירמת הייעוץ וראיית החשבון PWC. גביש תעמוד בראש תחום ייעוץ משאבי אנוש, תהליכים  וארגונים. קודם להצטרפותה ל-PWC, שימשה גביש כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת מאנדיי הישראלית.

חדשות טובות

רו"ח אהוד רצאבי, יו"ר איל"ן, יזם שת"פ עם דרום קוריאה באמצעות שגריר ישראל בקוריאה חיים חושן, ושגריר קוריאה בישראל סו דונג גו, שבמסגרתו נשלחו לסניפי איל"ן אמצעי מיגון לשימוש מעונות ומרכזי העמותה.