זווית ישראלית בליגה הפולנית: פלוס 500 תיתן חסות למועדון לגיה ורשה

עבאס חוסיין הצטרף לדירקטוריון טבע • השיחה

מועדון לגיה ורשה (Legia Warsaw) / צילום: לגיה ורשה
מועדון לגיה ורשה (Legia Warsaw) / צילום: לגיה ורשה

עתיד הקהל במשחקי כדורגל עדיין לא ברור תחת חסותה המפוקפקת של מגבלות הקורונה ברחבי העולם, אבל חסויות של שגרה וליגה דווקא יש ויש: פלטפורמת המסחר המקוון Plus500 הישראלית, הנסחרת בלונדון, הודיעה על חתימת הסכם חסות עם אלופת פולין הנוכחית בכדורגל - מועדון לגיה ורשה (Legia Warsaw). במסגרת החסות תהיה Plus500 נותנת החסות הראשית של המועדון בשתי העונות הקרובות 2020/21 2021/22 עם אפשרות להארכה לעונת 2022/23.

נזכיר כי החברה מעניקה חסויות ספורט נוספות, בהן עם מועדון הכדורגל הספרדי, אתלטיקו מדריד, כנותנת החסות הראשית של המועדון, שותפות עם מועדון הכדורגל השוויצרי BSC Young Boys שהוכרזה לאחרונה, וחסות ראשית למועדון הרוגבי האוסטרלי. ההסכם עם אלופת פולין נאמד במיליוני דולרים בודדים למספר שנים.

מצנח הזהב

חברת התרופות טבע מצרפת לדירקטוריון חבר חדש, עבאס חוסיין (55) שכיהן בעבר בתפקידים בכירים ב-GSK (גלקסו-סמית'קליין), ביניהם סגן נשיא גלובלי לתחום הפארמה והחיסונים. חוסיין יכהן החל מספטמבר עד לאסיפת בעלי המניות של 2021. בטבע סבורים שניסיונו המקצועי בתעשיית הביופרמצבטיקה יסייע לדירקטוריון.

שירי חביב ולדהורן

אנה ליפניק לוי, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של מותג האלקטרוניקה הסיני וואווי בישראל, הודיעה על פרישתה. ליפניק לוי יוצאת לדרך שונה, ופונה לתחום הפיננסי. היא תיכנס כשותפה בחברה שתעניק שירותים פיננסים לסטארט-אפים, ותוביל שם את תחום השיווק, האסטרטגיה ובניית מותגים, מתן ליווי אישי למנכ"לים וצוותי השיווק. עוד נמסר כי עדיין לא נמצא לליפניק לוי מחליף בוואווי, אליה הצטרפה בינואר 2019, לאחר ששימשה כדוברת ומנהלת השיווק התאגידי של המתחרה סמסונג בישראל. 

חדשות טובות

ישראל היא אחת המדינות שיהנו ממענק אותו מחלקות חברת 3M והארגון החברתי הבינלאומי United Way. המענק בסך כמיליון שקל, מופנה לסייע בפרוקיטים של תזונה, בריאות פיזית ונפשית, חינוך ומודעות למגיפת הקורונה ועוד.