ההשקעה משתלמת: בזק אינטרנט - הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף

הפרסומת לבזק אינטרנט בהשתתפות הבוזגלוס היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית •  משרד הבריאות – האהודה ביותר

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע הפרסומת של בזק אינטרנט באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עם שיעורי זכירה הגבוהים ב 66% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על 9.5%.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת גם השבוע הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ בכיכובו של ישראל קטורזה, זה השבוע השני ברציפות. שיעור האהדה לפרסומת גבוה ב- 48% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.

הקמפיין של בזק אינטרנט הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.5 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 514 (בהשוואה ל-468 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-42 מיליון שקל (תקציב זהה לשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.