הריסה ובנייה ברמת השרון: פעם שנייה באותו בניין

הבניין במרכז העיר ייהרס ובמקום 12 דירות ייבנו 29 דירות • "בעירייה התחלפו בינתיים אנשים, והמהנדסת החדשה רצתה עוד קומת חניה. אז היה צריך לבדוק את מי התהום ואם זה אפשרי, ולהגיש שוב. היו תקופות שלא האמנתי שזה יקרה, אבל צריך להאמין"

סיפור הדיירים:

רונית בן אשר, חברה בנציגות, מספרת: "המשפחה שלי מוותיקי רמת השרון. במגרש הזה היה למשפחתי בית קטן. שנה לפני מלחמת יום כיפור מכרנו את הבית ונבנה שם בניין. נכנסנו לגור בו אחרי המלחמה. לפני שנה הוא נהרס ובונים בניין חדש, כך שעבורי זה הגלגול השלישי במגרש הזה.

"לקח לנו הרבה שנים עד שהפרויקט יצא לפועל. אני הייתי בין אלה שמאוד דחפו לזה, כי הבניין היה ישן. בהתחלה חשבנו על תוספות וחיזוק אבל ברגע שעיריית רמת השרון נתנה תוספת של עוד קומה וזה היה יותר כדאי לקבלן, החלטנו ללכת על הריסה. היו שתי כניסות, בכל כניסה שישה דיירים בלבד. כמובן שהיו דיירים שפחות רצו. אמא שלי הייתה מאוד מבוגרת, בת 93, והיא נפטרה חודשיים לפני שהייתה צריכה לפנות.

"בעירייה התחלפו בינתיים אנשים, והמהנדסת החדשה רצתה עוד קומת חניה. אז היה צריך לבדוק את מי התהום ואם זה אפשרי, ולהגיש שוב. היו תקופות שלא האמנתי שזה יקרה, אבל צריך להאמין".

התמורה ליזם:

17 דירות למכירה.

התמורה לדיירים:

דירה בבניין חדש, תוספת של כ-8 מ"ר לכל דירה בצירוף מרפסת, חניה ומחסן. אחת הדיירות מקבלת במקום דירת הדופלקס גג שלה דירת פנטהאוז.

חניה:

שלושה מרתפי חניה ללא מתקנים, עם מחסנים.

לו"ז:

הדיירים התפנו לדירות חלופיות לפני כשנה וחצי, הבנייה בעיצומה וצפויה להסתיים בעוד כ-18 חודש.

היזם והמבצע: א.ג. אופק החזקות התחדשות עירונית בע"מ.
האדריכל: קימל אשכולות.
עו"ד: אלי אשל, ממשרד AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'
מיקום מדויק: ביאליק 4, במרכז העיר רמת השרון.
המצב הישן: 12 דירות בבניין עם שתי כניסות, ללא חניות.
המצב החדש: 29 דירות בבניין חדש, בן 8 קומות