רוצה להשתתף בחגיגת ההנפקות: מוטי בן משה מקים חברת חיתום

פעילות החיתום תתבצע באמצעות חברת אקסטרהמייל חיתום (ExtraMile), שאותה יקים וינהל גלעד שמעוני

מוטי בן משה / צילום: אניה בושמן
מוטי בן משה / צילום: אניה בושמן

על רקע הפריחה המחודשת של שוק ההנפקות בתל אביב, מרחיבה אקסטרה ישראל, זרוע ההחזקות הפרטיות של מוטי בן משה, את פעילותה בשוק ההון. החברה, כך נודע ל"גלובס", מפתחת פעילות של חיתום וניהול הנפקות, גיוסי הון וחוב, בנקאות להשקעות וייעוץ.

במקביל, הודיע בן משה כי הוא משקיע גם בקרן גידור, שתעסוק במגוון אסטרטגיות מסחר במניות, אג"ח ונגזרים. פעילות זאת מתווספת על פעילות השקעות רחבת היקף שכבר קיימת באקסטרה.

פעילות החיתום תתבצע באמצעות חברת אקסטרהמייל חיתום (ExtraMile), שאותה יקים וינהל גלעד שמעוני. לשמעוני, שותף מייסד ומנכ"ל אקסטרהמייל חיתום, ניסיון של יותר מ-20 שנים בשוק ההון. בתפקידו האחרון הקים מחדש וניהל את פעילות החיתום של לאומי פרטנרס.

באמצעות קבוצת אקסטרה מחזיק בן משה גם בבעלות מלאה על חברת אלון רבוע כחול, ששולטת בחברת תחנות הדלק וחנויות הנוחות דור אלון, בחברת הנדל"ן המניב רבוע כחול נדל"ן וכן ברשת חנויות נעמן. יש להניח כי חברת החיתום החדשה תנהל מעתה את כל ההנפקות של החברות שבהן שולט בן משה בישראל.

לאלון רבוע כחול הון עצמי של 1.2 מיליארד שקל, נכון לסוף יוני. לחברה איגרות חוב בהיקף של 1.23 מיליארד שקל ערך נקוב, שהנפיקה לציבור בישראל ושנסחרות כיום בבורסה לפי תשואה שנתית לפדיון של 3.55%-4%.