גולף עדכנה: תפעל ללא מנכ"ל קבוע למשך חצי שנה

לאחר עזיבתו של רביב ברוקמאייר לפני 3 חודשים, החברה הודיעה כי סמנכ"ל הכספים שלה, אלי שפיר, ימשיך לכהן כמ"מ מנכ"ל החברה עד 1 באפריל • קבוצת האופנה תתנהל ללא מנכ"ל קבוע לתקופה של חצי שנה לפחות, באחת התקופות המאתגרות ביותר שידע הענף

חנות גולף בכלבו שלום בתל אביב / צילום: שני מוזס, גלובס
חנות גולף בכלבו שלום בתל אביב / צילום: שני מוזס, גלובס

קבוצת האופנה הציבורית גולף  עדכנה היום (ג') כי סמנכ"ל הכספים שלה, אלי שפיר, ימשיך לכהן כממלא-מקום מנכ"ל החברה עד 1 באפריל. שפיר נכנס לנעליו של המנכ"ל הפורש רביב ברוקמאייר , שעזב את גולף לפני 3 חודשים.

המשמעות היא כי קבוצת האופנה תתנהל ללא מנכ"ל קבוע לתקופה של חצי שנה לפחות, באחת התקופות המאתגרות ביותר שידע הענף, וזאת על רקע הגבלות משבר הקורונה על המסחר בישראל.

ברוקמאייר, מי ששימש מנכ"ל קבוצת גולף בארבע השנים שחלפו, עזב את גולף ב-15 בספטמבר, ובאוקטובר החל לשמש כמנכ"ל חברת המזון ויסוצקי שבבעלות שלום זיידלר. העזיבה הזו התרחשה לאחר עזיבות של בכירים נוספים בקבוצת גולף, ביניהם היו"ר שמונה יחד עם ברוקמאייר, אפי רוזנהויז, ומייסד החברה-הבת שבשליטתה, עדיקה, דדי שוורצברג, אשר בעקבותיו התחלפה רוב ההנהלה של עדיקה.

קבוצת גולף נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 215 מיליון שקל, והיא מפעילה מספר רשתות, ביניהן גולף, גולף אנד קו, אינטימה וטופשופ. אגב, הבעלים העולמית של טופשופ, קבוצת ארקדיה הבריטית, נמצאת בימים אלה בהליך של חדלות פירעון ומחפשת רוכש לרשת. עדיין לא ברור האם יהיו לכך השלכות על 9 החנויות של טופשופ שמפעילה גולף בישראל.