חדשות טובות לעובדי פובליסיס: מחזירה רטרואקטיבית את קיצוצי השכר

ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה • בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט

יוסי לובטון, יו"ר פובליסיס ישראל / צילום: איל יצהר
יוסי לובטון, יו"ר פובליסיס ישראל / צילום: איל יצהר

בשורה משמחת לעובדי סוכנויות הפרסום שבבעלות הקבוצה הבינלאומית פובליסיס: ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה.

ההכרזה מגיעה בד בבד עם פרסום הדוחות השנתיים של פובליסיס שהציגו אמנם ירידה בהכנסות אבל הרבה פחות מהצפוי. אמנם כמו כל ענף הפרסום בעולם התמודדה פובליסיס עם היקפי פרסום שקטנו אבל הקבוצה זכתה השנה במספר מכרזים בינלאומיים משמעותיים ביניהם בתקציב הפרסום של דיסני ובתקציב המדיה העולמי של סמסונג. פובליסיס היא אחת מקבוצות הפרסום הגדולות בעולם, עם סוכנויות ביותר מ-100 ארצות בהן מועסקים למעלה מ-80 אלף עובדים. מחזור ההכנסות של הקבוצה עמד השנה על 9.7 מיליארד אירו.

בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט. בתחום המדיה פועלת פובליסיס באמצעות חברת המדיה זניט וזרוע השיווק הישיר והקד"מ של הקבוצה היא סופר פוש. כנשיא הקבוצה משמש יורם באומן, והיו"ר הוא יוסי לובטון. נזכיר כי לפני מספר שבועות נחשף בגלובס כי קבוצת מקאן תל אביב הודיעה לעובדיה על החלטה להחזיר להם רטרואקטיבית את הקיצוץ בשכרם.