חיים רמון תובע את וונטייז על הפרת הסכם עסקתו

רמון תבע את החברה ב-100 אלף שקל, לאחר שלטענתו החברה לא שילמה לו בגין כהונתו כיו"ר במשך 5.5 חודשים • וגם: יוכי לזר חדד הודיעה על פרישה מתפקידה כמנכ"לית קבוצת המגזינים של "ידיעות אחרונות"

חיים רמון / צילום: רפי דלויה
חיים רמון / צילום: רפי דלויה

כחודשיים לאחר שחיים רמון התפטר מתפקיד יו"ר חברת וונטייז, הוא הגיש תביעה נגד החברה בגין התגמולים שהגיעו לו בתפקיד, בהיקף של כ-100 אלף שקל. בוונטייז ציינו כי במסגרת התביעה שהוגשה לביהמ"ש השלום בת"א, רמון טוען להפרת הסכם וכי היא לא שילמה לו "גמול כלשהו בגין כהונתו כיו"ר דירקטוריון החברה במשך תקופה של 5.5 חודשים, החל מחודש יולי 2020 ועד תחילת חודש ינואר 2021". וונטייז מצידה "מבקשת להבהיר כי הינה לומדת את כתב התביעה". רמון (71), לשעבר שר הבריאות והמשפטים, מונה ליו"ר וונטייז בהיקף משרה של 40 שעות חודשיות, במסגרתו סוכם כי יקבל 15 אלף שקל לחודש.

גם חברת החיתום אוריון יוצאת נגד וונטייז בטענה כי "החברה הפרה כביכול את התחייבויותיה כלפי אוריון". אוריון דורשת פירעון מיידי של הלוואה שהעניקה לה וביצוע הקצאת אופציות, בהתאם להסכם שנחתם במהלך השנה שעברה בין הצדדים, אחרת תפנה "להליכים משפטיים". וונטייז מצידה ציינה, כי היא "בוחנת את הטענות שהועלו במכתב ותגיב בהתאם". ב-2020 סיכמה אוריון על מתן הלוואה של 250 אלף שקל לוונטייז, שמצידה התחייבה להקצות לאוריון 62.5 אלף אופציות לא סחירות. השליטה בוונטייז עברה בשנה שעברה לידי משפחת ברזני, אחרי שפעילותה הקודמת בתחום פיתוח והפצת פלטפורמות תוכן וטלויזיה רב-ערוצית על פי דרישה (VOD) קרסה תחת בעלים אחרים, והיא פועלת לשלב בה פעילות מימון לגידול ושיווק קנאביס.

חדשות טובות

אינטל מכריזה כי תגדיל את הרכש מחברות בבעלות נשים מ-200 מיליון דולר ל-500 מיליון דולרים עד שנת 2025, במסגרת שת"פ עם ארגון WEConnect International.

מצנח הזהב

בתום 23 שנים בקבוצת "ידיעות אחרונות", יוכי לזר חדד הודיעה על פרישה מתפקידה כמנכ"לית קבוצת המגזינים. במהלך השנים מילאה לזר מגוון תפקידים בקבוצה והייתה חברה בפורום ההנהלה.