יזהר שי מונה ליו"ר חברת הפרסום הדיגיטלי Kendago

שי, שר המדע והטכנולוגיה לשעבר ויזם הייטק, יוביל שיתופי-פעולה עם ענקיות טכנולוגיה ויסייע ל-Kendago לאתר הזדמנויות אסטרטגיות ורכישות מקומיות וגלובליות

יזהר שי / צילום: אלעד מלכה
יזהר שי / צילום: אלעד מלכה

יזהר שי, שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזם סדרתי, מנהל בכיר בהייטק ומשקיע הון סיכון, מונה ליו"ר דירקטוריון Kendago, קבוצת דיגיטל בינלאומית שמתמחה בפרסום מכירתי ומרכזה בישראל.

החברה מנהלת את הפרסום הדיגיטלי עבור שורת חברות אמריקאיות מובילות בהיקף שנתי של למעלה מ-100 מיליון דולר. בנוסף, ל-Kendago יש חטיבת יזמות שבונה פעילויות Direct To Consumer ומפעילה תוכנית תזונה מבוססת AI בה עושים שימוש מעל ל-2 מיליון איש במדינות המערב.

המינוי של שי הוא חלק ממהלך הרחבת דירקטוריון החברה על-מנת לחזק ולתמוך באסטרטגית הצמיחה המואצת שלה, לרבות בהיבטי M&A ושיתופי-פעולה אסטרטגיים עם סטארט-אפים, רשתות קמעונאות בינלאומיות וקרנות הון סיכון.

Kendago בבעלות אמיר כהן (48) ורועי בן-בסט (48) זוג יזמים העוסקים בעולמות השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ-15 שנה, דורגה לאחרונה על-ידי פורום Digital Marketers כחברת הפרסום הדיגיטלי הטובה בעולם. החברה עובדת תוך שיתופי-פעולה קרובים עם רשתות הפרסום הגדולות, לרבות גוגל, פייסבוק, טיקטוק, סנאפ, אאוטבריין וטאבולה. החברה פועלת בטכנולוגיות ואלגוריתמים שפיתחה בניהול קמפיינים. ל-Kendago  יש לקוחות בינלאומיים כדוגמת V-Shred ו-Organifi, והיא שילשה את היקף פעילותה בכל אחת משלוש השנים האחרונות.

Kendago מעסיקה כיום קרוב ל-100 עובדים בישראל ובעולם, והיא בעיצומו של גיוס כ-30 נוספים לחטיבות הפרסום, המוצר והטכנולוגיה. עם הצטרפותו של שי, החברה החלה בגיבוש תכנית אסטרטגית שתחזק את פעילות חטיבותיה השונות ותאיץ את צמיחתן.

יזהר שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה וכיום יו"ר דירקטוריון Kendago, מסר: "אני גאה להצטרף ל-Kendago, שהפכה תוך שנים ספורות לאחד המפרסמים הגדולים בעולם ונמצאת בחזית תעשיית הדיגיטל באמצעות שילוב של מהנדסים, אנשי קריאטיב וטכנולוגיה מובילים. לחברה יש הזדמנויות צמיחה אדירות, והיא ממוצבת היטב כדי לנצל אותן במלואן".

רפי מגן, מנכ"ל Kendago, מסר: "זו גאווה גדולה לצרף לשורותינו את שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי. הוא הוכתר בעבר כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בהייטק הישראלי והקים את קהילת היזמים הגדולה בישראל, אצטדיון הסטארט-אפ. ניסיונו העשיר והמוצלח כיזם, מנהל ואיש הון סיכון, במקביל לעבודתו רבת השנים כמנטור ליזמים וכחבר דירקטוריונים, יאפשר לו לתרום ל-Kendago רבות בדרכה לגיבוש אסטרטגיית צמיחה והתעצמות והמשך ביסוס מעמדה הבינלאומי".