אודיוקודס מסכמת רבעון עם צמיחה של 13% בהכנסות ושל 39% ברווח הנקי

חברת הטכנולוגיה הדואלית אודיוקודס, שמספקת פתרונות תקשורת לעסקים, הציגה תוצאות רבעוניות דומות לתחזיות השוק • ההכנסות הסתכמו ב-60.6 מיליון דולר • החברה תחלק באוגוסט דיבידנד של 17 סנט למניה

שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס / צילום: תמר מצפי
שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס / צילום: תמר מצפי

חברת הטכנולוגיה אודיוקודס  פותחת היום את עונת הדוחות לרבעון השני של החברות הנסחרות בבורסה בת"א. החברה, ספקית פתרונות תקשורת לעסקים הנסחרת במקביל בנאסד"ק ובת"א בשווי של כ-1.1 מיליארד דולר, הציגה תוצאות דומות לתחזיות השוק ברבעון. ההכנסות הסתכמו ב-60.6 מיליון דולר, צמיחה של 13.2% ביחס לרבעון המקביל, כאשר ההכנסות משירותים שהחברה מספקת, התחום הרווחי יותר לחברה, צמחו ב-32.8% ל-22.8 מיליון דולר, ומכירות המוצרים צמחו ב-3.9% ל-37.8 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, אודיוקודס רשמה רווח נקי של 8.2 מיליון דולר לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), בהשוואה לרווח של 6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. בנטרול הוצאות חשבונאיות שונות, הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ב-12.7 מיליון דולר, שהם 37 סנט למניה, לעומת 10.5 מיליון דולר (32 סנט למניה) ברבעון המקביל.

המניה מאבדת כעת כ-4% בבורסת תל אביב.

תחלק דיבידנד של 17 סנט למניה

בסיכום המחצית הראשונה של 2021, הכנסות החברה צמחו ב-13.1% לרמה של 119 מיליון דולר, הרווח הנקי (GAAP) גדל ב-53.2% ל-18.2 מיליון דולר והרווח הנקי Non-GAAP גדל ב-39.3% ל-25.4 מיליון דולר, שהם 74 סנט למניה.

במהלך המחצית אודיוקודס ייצרה 30.1 מיליון דולר מפעילות שוטפת, מהם 17.1 מיליון דולר ברבעון השני, ובסיום התקופה היו לה בקופה כ-192 מיליון דולר במזומנים והשקעות לטווח קצר ולטווח ארוך. החברה משתמשת בכספיה בין היתר לרכישת מניות של עצמה, וברבעון היא רכשה מניות ב-7.1 מיליון דולר ולפי מחיר ממוצע של כ-30 דולר למניה (המחיר כיום גבוה יותר, כ-31.9 דולר). במקביל היא מודיעה היום על חלוקת דיבידנד בסך 17 סנט למניה שיחולק ב-26 באוגוסט.

"אנו שמחים לדווח על תוצאות פיננסיות חזקות לרבעון השני של 2021", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "ברבעון השני של 2021 המשכנו ליהנות ממומנטום עסקי חיובי בפעילויות במגזר התקשורת לארגונים הקשורות לשוקי ה-UCaas וה- Contact Center. עסקי ה-UCaas שלנו צמחו מעל 20% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה ועסקי ה-Contact Center צמחו ביותר מ-25% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. בתחום האנטרפרייז המהווה כ-85% מסך הכנסות החברה ברבעון השני, השגנו צמיחה של מעל 20% ברמה שנתית שמספקת בסיס איתן לצמיחה מתמשכת. המפתח להמשך התרחבות זו הוא פעילות השירותים שלנו".

אדלרסברג הוסיף כי החברה נהנתה מרבעון חזק בפעילויות הבינה המלאכותית הקולית Voice.ai שההכנסות בהן צמחו ביותר מ-100% ברמה שנתית. "אנו ממשיכים להשקיע בהרחבת הפתרונות הטכנולוגיים שלנו לתקשורת בזמן אמת מבוססת ענן ובהעברת פורטפוליו המוצרים שלנו לתוכנה כפתרונות שירות. פתרונות אלו מספקים הכנסות חוזרות המגדילות את הביטחון שלנו ביכולת להמשיך ולהרחיב את העסק ולספק בסיס חזק לצמיחה הצפויה שלנו בשנים הקרובות", אמר אדלרסברג.