בפעם השנייה: גוגל דוחה את החזרה למשרדים

המנכ"ל סונדאר פיצ'אי הודיע כי עובדי החברה יצטרכו לשוב למשרדים רק בתחילת 2022 • זו הפעם השנייה בתוך קצת יותר מחודש שגוגל מודיעה על עיכוב בתוכנית החזרה למשרדים • גם אמזון ופייסבוק פעלו באופן דומה

מטה גוגל במאונטיין ויו, קליפורניה / צילום: Shutterstock, achinthamb
מטה גוגל במאונטיין ויו, קליפורניה / צילום: Shutterstock, achinthamb

מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, הודיע בבלוג החברה אתמול (ג') כי החזרה למשרדים ברחבי העולם נדחית ל-10 בינואר. לדבריו, לאחר מכן החברה תאפשר לכל משרד בעולם לקבוע בעצמו מתי לסיים את מדיניות העבודה מהבית, "בהתבסס על התנאים המקומיים, ששונים מאוד בין המשרדים שלנו". הדחייה לא נוגעת לחברת האם של גוגל, אלפאבית.

כל העובדים בחברה יידרשו להתחסן אחרי שהמתחמים שלה ייפתחו מחדש במלואם.

גוגל מצטרפת לאמזון ופייסבוק, שהכריזו שתיהן בתחילת אוגוסט כי לא ידרשו מהעובדים לשוב עד תחילת ינואר. אפל ומיקרוסופט עדיין נצמדות לתוכנית לשוב למשרדים בעוד כחודש. 

העלייה בתחלואה, שנובעת מוריאנט הדלתא של נגיף הקורונה, גורמת לחברות לבטל או לעכב תוכניות לחזרה לעבודה מהמשרד, זאת אחרי שנתיים בהן אנשים עבדו מרחוק. פיצ'אי הבטיח להודיע מראש 30 יום לפני שהעובדים מצופים לשוב במתחמי גוגל.

זו הפעם השנייה בתוך קצת יותר מחודש שגוגל מודיעה על עיכוב בתוכנית החזרה למשרדים - הפעם האחרונה הייתה בסוף יולי, אז החברה הודיעה כי היא דוחה את מועד החזרה לאוקטובר. באותה הזדמנות היא גם הודיעה על דרישת התחסנות לעובדים החוזרים למשרדים. גוגל, שהמטה שלה ממוקם במאונטיין וויו, קליפורניה, מעסיקה יותר מ-130 אלף עובדים ברחבי העולם.