אשטון קוצ'ר נכנס לשוק הבשר המתורבת: ישתף פעולה עם מיטק הישראלית

קבוצה בהובלת השחקן והיזם לצד גיא עוזרי ואפי אפשטייין תשתף פעולה עם מיטק הישראלית לפיתוח מסחור טכנולוגיות ייצור הבשר המתורבת שלה

אשטון קוצ'ר / צילום: Associated Press, Mark Lennihan
אשטון קוצ'ר / צילום: Associated Press, Mark Lennihan

טרנד הוליוודי? רק בחודש שעבר נחשף כי לאונרדו דיקפריו נכנס לתחום הבשר המתורבת באמצעות השקעה בחברת אלף פארמס הישראלית, וכעת אשטון קוצ'ר, השחקן והיזם, מבצע צעד דומה. קבוצה בהובלת אשטון קוצ'ר וגיא עוזרי, יחד עם אפי אפשטיין, הודיעה היום (ה') כי היא תשתף פעולה עם מיטק, חברת בשר מתורבת ישראלית, כדי לקדם את הצמיחה שלה באמצעות פיתוח ומסחור טכנולוגיות ייצור הבשר המתורבת של החברה.

מיטק מפתחת אלטרנטיבה בת קיימא לחקלאות התעשייתית באמצעות פיתוח תהליכי ייצור בשר מתורבת, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות של הדפסה ביולוגית תלת-ממדית והנדסת רקמות. המוצרים בהם מתמקדת מיטק  הם בקר, עוף וחזיר, המבוססים על תאי גזע. החברה החלה את פעילותה ב-2019 ומשרדיה הראשיים נמצאים בנס ציונה, ישראל, עם חברת בת באנטוורפן, בלגיה, ונסחרת בנאסד"ק האמריקאית.

שרון פימה, מנכ"ל החברה, מקווה ששיתוף-הפעולה החדש יסייע למיטק להפוך למובילה עולמית בשוק: "אנו נמנף את מומחיות הקבוצה ויחסיהם עם שחקני מפתח בתעשייה בכדי לעזור לנו לקדם את המותג שלנו ואת אסטרטגיית ההגעה לשוק".

קוצ'ר מסר כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם מיטק ולסייע לה במסעה להפוך למובילת השוק בייצור בשר מתורבת. אנו נרגשים מהטכנולוגיות החדשניות של מיטק, שלדעתנו, ממצבות את החברה כמובילת הייצור התעשייתי של בשר מתורבת, אבן דרך הכרחית לייצור בר קיימא ונקי יותר של בשר. אנו מתכוונים לעבוד בשיתוף-פעולה הדוק עם הנהלת מיטק כדי לסייע לחברה ליישם את האסטרטגיה שלה ולהשיג את מטרותיה והצלחה עולמית באמצעות מינוף המומחיות שלנו באסטרטגיות שיווק והקשרים שלנו. שיתוף-הפעולה עם מיטק תואם את החזון שלנו לספק פתרונות ברי קיימא באמצעות בנייה ותמיכה בחברות, השקעה בחברות וקידום טכנולוגיות בתחומי קיימות שונים".