המתעמלות התאומות הפסידו באולימפיאדה, אבל בהפסקת הפרסומות נרשם ניצחון

הנוכחות הקבועה של מזרחי טפחות על המסך משתלמת, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אם עד לפני שנים ספורות התמלא הברייק בכל חילופי עונה בפרסומות אופנה, כעת רק רנואר בתמונה

רן דנקר בקמפיין רנואר / צילום: צילום מסך
רן דנקר בקמפיין רנואר / צילום: צילום מסך

בבנק מזרחי טפחות מוכיחים גם השבוע שנוכחות קבועה באוויר מסייעת לא רק להישאר בטופ אוף מיינד של הצופה, אלא גם להתחיל את המסע אל אהדתו ממקום גבוה יותר.

דביר בנדק בקמפיין בנק מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך
 דביר בנדק בקמפיין בנק מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

הפרסומת הקודמת, שנועדה לספר על הרפורמה בקליק והאפשרות לעבור מעתה לבנק אחר בקלות - ירדה מהאוויר. את מקומה תפסה פרסומת חדשה באמצעות ראובני פרידן, שמשתמשת בדאחקות על התאומות רינה ודינה אברינה, שהפסידו ללינוי אשרם באולימפיאדה. הפרסומת היא הזכורה ביותר השבוע עם אחוזי זכירות של 8.7%. מבחינת אהדה ממוקמת הפרסומת במקום החמישי, עם 8.1%.

גם השבוע הפרסומת האהובה ביותר היא זו של פריגת, בכיכובו של שלום מיכאלשווילי משלישיית "מה קשור". שיעורי האהדה לפרסומת מאמירים עד ל-22.5% - נתון מרשים לסרט עם הפקה כה קטנה, שכל מה שיש בה בסופו של דבר זה פאנץ' חביב.

עד לפני שנים ספורות, בכל חילופי עונה התמלא הברייק בפרסומות אופנה. בשנים האחרונות רוב הרשתות הגדולות, כמו קסטרו ופוקס, צמצמו מאוד את הנוכחות שלהן בפרסום המסורתי, והעבירו את הפוקוס לקידומים מסוג אחר - למשל תצוגות גדולות ומושקעות.

יוצאת דופן בכך היא רנואר, שבאמצעות משרד הפרסום אברהם ממשיכה להעלות קמפיינים "מסורתיים", אבל עם לוק אנד פיל חזק של אופנה - ולא פרסומת עם סיפור ופנצ'. במבחן הזכירות היא מצליחה פחות - 1.6% ממקמים אותה במקום התשיעי בדירוג ו-5.8% ממקמים אותה במקום השישי באהדה.

מעניין לציין שהפרסומת בכיכובה של נועה קירל, שמקדמת את המודעות לעישון פאסיבי, לא משתלבת בדירוג - למרות השימוש בכוכבת המוכרת ובשיר קליט. גם הפרסומות למפעל הפיס לא נכנסות, למרות השקעה גדולה יחסית במדיה. הקמפיינים של מפעל הפיס הם המושקעים ביותר השבוע, עם השקעה כוללת של 1.4 מיליון שקל, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

 
  

יותר מאחד

באומן בר ריבנאי הוא המשרד היחיד שיש לו השבוע יותר מפרסומת אחת בדירוג.

רותם אבוהב למבוגרים

הפרסומת של משרד החינוך אהודה יותר ככל שעולים בגיל.

ירידה בהיקפים

השבוע נרשמת ירידה משמעותית בהיקפי הקמפיינים: מ-43.5 מיליון שקל בשבוע שעבר ל-39 מיליון השבוע.