הכשרת היישוב תשכיר שש קומות בבניין Pro Medical בבני ברק בסכום של 10 מיליון שקל בשנה

היזמים טל תורג'מן ושמואל רייכמן יקימו במקום מרכז גריאטרי וישלמו כ-830,000 שקל לחודש להכשרת היישוב • שש הקומות יאפשרו להקים 10 מחלקות אשפוז • לשוכרים ניתנה אופציה לשכירת עוד שלוש קומות בפרויקט לטובת הקמת שש מחלקות אשפוז נוספות

בניין Pro Medical בבני ברק / הדמיה: סטודיו 84
בניין Pro Medical בבני ברק / הדמיה: סטודיו 84

חברת הכשרת היישוב , שמקימה בימים אלה את בניין פרו-מדיקל ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, הודיעה היום (א') כי חתמה על השכם שכירות עם טל תורג'מן ושמואל רייכמן להשכרת שש קומות (שטח כל קומה הוא 2,700 מ"ר) לתקופה של 24 שנים תמורת דמי שכירות של כ-10 מיליון שקל בשנה. לשוכרים, שמתכוונים להקים במקום מרכז רפואי גריאטרי (מר"ג), ניתנה אופציה לשכירת שלוש קומות נוספות בפרויקט לטובת הקמת שש מחלקות אשפוז נוספות, ובכך יגדלו דמי השכירות לכ-16 מיליון שקל בשנה.

שש הקומות (חמש קומות למחלקות אשפוז וקומה תפעולית) יאפשרו להקים 10 מחלקות אשפוז (שתי מחלקות אשפוז בכל קומה). עוד סוכם, כי תוקם חברה ייעודית להקמת המר"ג, שתוחזק על ידי טל תורג'מן ושמואל רייכמן, מייסדי בית הדר באשדוד, (שיחזיקו שני שלישים מהזכויות בחברה) ועל ידי הכשרת היישוב (שתחזיק שליש מהזכויות בחברה).

"קמפוס הכשרת היישוב" (בעבר נקרא מתחם ארגמן, ע"ש מפעל טקסטיל שפעל במקום) הינו מתחם בהקמה של משרדים, מסחר, מרפאות ומרכז גריאטרי על קרקע בבעלות החברה. הפרויקט כולל שלושה מגדלים: מגדל A , מגדל בן 40 קומות שבנייתו הסתיימה בשנת 2019. מגדל B, פרו-מדיקל, בשטח של כ-57,100 מ"ר ב- 20 קומות, ו-בניין C, מגדל שבעת הכוכבים, בגובה 52 קומות ובשטח של כ- 64,250 מ"ר המיועד למשרדים. בניית המגדל החלה בשנת 2019 וצפויה להסתיים בסוף שנת 2022.

עד כה הושלמו שלב הקמת המרתפים והחניונים של מגדל פרו-מדיקל. המגדל תוכנן על ידי עדן בר ממשרד בר לוי אדריכלים. האכלוס מתוכנן לעוד שלוש שנים.