עוד אישה בצמרת ענף הפרסום: שרון שלו-לבצור מצטרפת למנצ' כשותפה

שלו-לבצור בילתה חלק משמעותי מהקריירה שלה במשרד הפרסום מקאן ת"א בתפקידים הקשורים באסטרטגיה, ולפני שש שנים יצאה לדרך עצמאית וליוותה תהליכי אסטרטגיה ובניית מותגים של לקוחות גדולים

אל הנשים שקיבלו בחודשים האחרונים את המושכות בענף הפרסום, מצטרפת כעת אישה נוספת - הפעם בתור שותפה: הפרסומאית שרון שלו-לבצור מצטרפת כשותפה למשרד הפרסום מנצ' שבבעלות יניב מלינרסקי, דני צ'כנובר וסער נעים. 

כמו מלינרסקי ונעים, שלו-לבצור בילתה חלק משמעותי מהקריירה שלה במשרד הפרסום מקאן תל אביב בתפקידים הקשורים באסטרטגיה. לפני שש שנים יצאה לדרך עצמאית וליוותה תהליכי אסטרטגיה ובניית מותגים של לקוחות כמו בנק דיסקונט, הראל, שיבא תל השומר, עזריאלי, שטראוס, אוניברסיטת בן גוריון, אלעד ישראל מגורים ועוד.

כעצמאית עבדה לבצור בפרויקטים משותפים עם מנצ', ביניהם בניית המותג מדלן, האסטרטגיה התקשורתית של בנק ירושלים וכן האסטרטגיה הפרסומית העדכנית של גולדסטאר תחת הסיסמה "תבוא כמו שאתה" .

משרד הפרסום מנצ' הוקם בשנת 2013 והוא אחד מהמשרדים היחידים שהוקמו בעשור האחרון והצליחו להתברג כחלק מהתעשייה "הממוסדת". המשרד הוקם כבוטיק קריאטיב בדגש על אסטרטגיה, אך בשונה ממשרדים צעירים אחרים, הצליח לגייס תקציבים של לקוחות גדולים, כמו קבוצת טמפו, צ'מפיון מוטורס, שטראוס, דור אלון, אלטמן, בנק ירושלים, פספורטכארד, מדלן ועוד. 

תקרת הזכוכית התנפצה 

ענף הפרסום נחשב במשך שנים ארוכות לענף שוביניסטי שהובל בידי גברים. פה ושם קיבלו נשים את תפקיד המנכ"לית - מיכל המאירי וקרן בכר בגיתם, עינת יוזנט-רביד ביהושע TBWA, אליקה מרחב בזרמון ואיריס בק במקאן - אך היו אלה מינויים ספורדיים.

בחודשים האחרונים נראה כי תקרת הזכוכית לנשים התנפצה, כאשר בתוך פרק זמן קצר התמנו נשים בכירות ומוערכות לתפקידי מפתח במגוון משרדים: שלי שמיר-קינן מונתה למנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, אתי עבדי מונתה לתפקיד מנכ"לית מקאן, אימי עירון מונתה לתפקיד מנכ"לית ליאו ברנט, ונעמי וולפנר מונתה לתפקיד מנכ"לית WEB3.

עתה כאמור מצטרפת לצמרת הענף מנהלת חדשה - הפעם כשותפה ממש. נציין כי למעט יעל אלמוג בגיתם, אין אף אישה שותפה ב-15 משרדי הפרסום הגדולים בישראל.

משרון שלו-לבצור נמסר: "מנצ' מוכיחים בצורה עקבית כבר שנים שאפשר לצמוח בזכות עבודה חכמה וקריאטיבית. אני שמחה להצטרף למומנטום החיובי של המשרד ובטוחה שיחד אנחנו מהווים שילוב שיכול להתמודד עם כל אתגר, בכל סדר גודל".

סער נעים ויניב מלינרסקי מסרו: "הקמנו את מנצ' על-מנת לאפשר גם ללקוחות גדולים ליהנות מיחס בוטיקי, מבלי להתפשר על הסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר. לאחר היכרות ועבודה משותפת של למעלה מ-15 שנה עם שרון, אנחנו יכולים לומר בוודאות שהיא אשת אסטרטגיה ברמה בינלאומית, ואין לנו ספק שכניסתה כשותפה למשרדנו תשלים את הנבחרת של מנצ' ותאפשר לנו לתת מענה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר לכל חברה מובילה במשק הישראלי".