טורנדו נגד רותם סלע: המחלוקת בין הצדדים הסתיימה, ואלו ההסכמות

לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק • היום הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי ביהמ"ש, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022

רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך
רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

רותם סלע וחברת טורנדו הודיעו היום (ה') במשותף כי הגיעו להסכמה ברוח טובה ומחוץ לכותלי בית המשפט, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022. "טורנדו ורותם סלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם", נכתב בהודעה.

נזכיר כי לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק.

החל משנת 2016 משמשת סלע כפרזנטורית של מוצרי טורנדו. באפריל 2021 חתמה סלע על הארכת החוזה עם טורנדו, במסגרתה שיפרה משמעותית את תנאיה לשנים 2021-2022. על-פי החוזה, סלע מקבלת 850 אלף שקל לא כולל מע"מ לכל שנה עבור שירותיה, זאת לאחר שבעבר קיבלה 375 אלף שקל לשנה.

אלא שכפי שנחשף בגלובס, סלע קיבלה הצעה מפתה במיוחד מבנק דיסקונט. עבור שירותי הפרזנטציה לבנק היא מקבלת כ-2.5 מיליון שקל לשנה.

סלע הודיעה לטורנדו בעקבות כך כי ההתקשרות ביניהם תסתיים בסוף 2021, וכי אין לעשות שימוש בחומרים בהשתתפותה בשנת 2022. בעקבות כך הוגשה כאמור התביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

יצוין כי טורנדו לא התנגדה לכך שסלע תייצג במקביל את בנק דיסקונט, אולם התנגדה לסעיף הבלעדיות.

כבר עם הגשת התביעה הערכנו בגלובס כי המהלך הוא חלק ממשא-ומתן של טורנדו למזער את הנזק בהחלטה של סלע. נזכיר כי לאחרונה עלה קמפיין אינטנסיבי של בנק דיסקונט בכיכובה של סלע, הכולל טלוויזיה, דיגיטל ואמצעי מדיה נוספים.