מיליוני שקלים עבור ייעוץ דיגיטלי: וואן רוכשת שליטה בחברת סבן דיגיטל מרקטינג

רוכשת 65% ממניות החברה מידי המייסד והמנכ"ל יניב סבן • בין לקוחות סבן דיגיטל: בזק, מכבי שירותי בריאות, אלטשולר שחם, סמסונג ישראל וסנו

עדי אייל, מנכ''ל וואן טכנולוגיות / צילום: Regev Art Photography.
עדי אייל, מנכ''ל וואן טכנולוגיות / צילום: Regev Art Photography.

חברת שירותי ה-IT וואן טכנולוגיות  מרחיבה את פעילותה לתחום הייעוץ לדיגיטל באמצעות רכישה קטנה. החברה דיווחה על רכישת השליטה בחברת הייעוץ "סבן דיגיטל מרקטינג", בעסקה שבה תרכוש 65% מידי המייסד והמנכ"ל יניב סבן, תמורת "מיליוני שקלים". הרכישה בוצעה במסגרת חטיבת הדאטה של וואן, ולפי הודעת החברה היא תרחיב את שירותיה בתחומי האנליטיקה והייעוץ השיווקי-דיגיטלי, ותאפשר לה להציע פתרונות טכנולוגיים בעלי ערך מוסף בתחומים אלה.

סבן דיגיטל הוקמה ב-2011 ומספקת שירותי ייעוץ בתחומי ה-marketing automation, חוויית לקוח, טרנספורמציה ובניית אסטרטגיה דיגיטלית, מסחר מקוון ועוד. בין לקוחותיה נמצאים בזק, מכבי שירותי בריאות, אלטשולר שחם, סמסונג ישראל וסנו.

באתר האינטרנט של החברה נכתב כי הצוות שלה כולל "שמונה מקצוענים בעלי ניסיון רב בתפקידי שיווק ודיגיטל, וכיועצים, בחברות מובילות במשק", וכן כי "מטרתנו היא אחת: למקסם את הפעילות העסקית שלכם". על המייסד והמנכ"ל סבן נכתב באתר כי הוא בעל ניסיון של 18 שנה בתפקידי שיווק ודיגיטל בכירים, בהם באקסלנס וב-Alljobs, וכי הוא מרצה לשיווק דיגיטלי במסלול האקדמי במכללה למינהל.

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת הדאטה של וואן, מסר: "השיווק בדיגיטל מהווה כיום ציר מרכזי בארגונים והוא חייב להיות מבוסס על דאטה וטכנולוגיה. עם הידע והמומחיות של סבן דיגיטל נעניק סל פתרונות מלא שנותן מענה אופטימלי".

המוכר, יניב סבן, מסר כי: "תחום השיווק הופך ליותר טכנולוגי, ויחד עם וואן נוכל להגדיל את סל השירותים הטכנולוגיים המשמשים את מערכי השיווק בארגונים".

וואן נסחרת בבורסה לפי שווי של כ-3.8 מיליארד שקל. בעלת השליטה בה, מיחשוב ישיר, מכרה לאחרונה חלק מהחזקותיה בוואן תמורת 108 מיליון שקל, וכיום היא מחזיקה ב-40.9% מהמניות, ששוויין כ-1.5 מיליארד שקל. את שתי החברות מנהל בעל השליטה בקבוצה עדי אייל. וואן ביצעה לפני כשנה רכישה גדולה, שבמסגרתה רכשה את המתחרה שלה, טלדור, תמורת 250 מיליון שקל.