עופר עיני יתמודד על ראשות ההסתדרות מטעם סיעת כולנו

עיני הודיע לוועדת הבחירות בהסתדרות כי יתמודד לראשות ההסתדרות מטעם סיעת "כולנו", שתתמודד יחד עם סיעתו החדשה "סלע" • בתחילת השבוע נחשף בגלובס כי ועדת הבחירות דרשה מעיני הבהרות באיזו סיעה יתמודד, לאחר שמצאה כי נפלו פגמים ברישום סיעת "סלע"

עופר עיני / צילום: איל יצהר
עופר עיני / צילום: איל יצהר

המתמודד על ראשות ההסתדרות עופר עיני הודיע לוועדת הבחירות בהסתדרות כי יתמודד מטעם סיעת "כולנו" לתפקיד. זאת לאחר שהתבקש בתחילת השבוע להגיש מחדש את החתימות לסיעה החדשה שהקים "סלע", מחשש שנפלו באלו שכבר נאספו טעויות.

כפי שדיווחנו בתחילת השבוע קבעה ועדת הבחירות של ההסתדרות כי נפלו "פגמים מהותיים" ברישום סיעת "סלע" החדשה מטעם עיני. הוועדה הורתה לעיני להודיע בתוך חמישה ימים מטעם איזו סיעה בכוונתו להתמודד בבחירות, כאשר האופציות שהיו בפניו היו לאסוף מחדש 5,000 חתימות ולהגיש תוך ימים ספורים או לרוץ מטעם סיעת "כולנו". עיני כאמור בחר באפשרות השנייה.

כפי שנחשף בגלובס, הההסתדרות בדקה חשד ל "מפקד ארגזים" ברשימת החתימות שהגיש עיני עבור רישום סיעת "סלע". לגלובס נודע כי מתוך 7,000 חתימות שהגיש עיני, 2,500 מהחתומים אינם חברי הסתדרות ועוד 700 חשודות כזיופים. המוקד הטלפוני שהופעל לצורך בחינת כל האנשים שמופיעים ברשימת החתימות לעיני התקשר לכל אחד מהחותמים ולכן התוצאות נבחנו היום על ידי הוועדה.

מטעם מטה עיני נמסר: "אושרה מועמדותו של עופר עיני כמועמד לתפקיד יו״ר ההסתדרות מטעם סיעת 'כולנו'. סיעת כולנו וסיעת 'סלע' הודיעו שירוצו ברשימה משותפת כסיעת אם שעופר עיני עומד בראשה. יו״ר ועדת הבחירות שנמצא בניגוד עניינים ונגדו הוגשה עתירה לא הצליח לפסול אותו מלרוץ נגד יו״ר ההסתדרות החלש. מי שבטוח בניצחונו לא מפחד להתמודד".