אחרי קארפור: אלקטרה מוצרי צריכה מקימה מועדון לקוחות בשיתוף כאל

מועדון הלקוחות של אלקטרה מוצרי צריכה יפעל על בסיס כרטיס אשראי, יהיה בבעלותה המלאה של אלקטרה צריכה ויתופעל ע"י חברת כאל

צביקה שווימר, מנכ''ל אלקטרה מוצרי צריכה / צילום: איל יצהר
צביקה שווימר, מנכ''ל אלקטרה מוצרי צריכה / צילום: איל יצהר

כשבועיים לאחר שאלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) בראשות המנכ"ל צביקה שווימר הודיעה כי היא מביאה לארץ את ענקית הקמעונאות הצרפתית קארפור, ממשיכה החברה ביישום תוכניתה האסטרטגית ומודיעה על הקמת מועדון לקוחות לרשתות הקבוצה בשיתוף חברת כאל.

החברה דיווחה היום (א') על חתימת הסכם עקרונות עם חברת כאל להקמת מועדון לקוחות חוץ-בנקאי לרשתות הקמעונאיות של הקבוצה. מועדון הלקוחות יפעל על בסיס כרטיס אשראי, יהיה בבעלותה המלאה של אלקטרה צריכה ויתופעל על-ידי חברת כאל.

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה מחזיקה כיום ברשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, יינות ביתן, מגה, קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים. המועדון יעניק לחבריו הצעות ערך ברכישה בכל רשתות קבוצת אלקטרה צריכה וברשתות הקואליציה שתקום בעתיד, כך שהטבות המועדון יינתנו גם ברשתות הבינלאומיות שאלקטרה תשיק ברבעון האחרון של השנה רשת הסופרמרקטים של ענקית הקמעונאות קארפור (לאחר שיושלם ההסכם בין הצדדים) ורשת חנויות הנוחות סבן אילבן.

הצעת הערך תהיה במודל של צבירה ומימוש חוזר ברשתות המועדון. הדאטה של הרכישות במועדון תסייע לאלקטרה צריכה להתאים את תמהיל המוצרים והשירותים ללקוחות. בנוסף, המועדון יעמיד לחבריו וללקוחות נוספים של הקבוצה אשראי חוץ-בנקאי באמצעות כאל.

ההסכם בין הצדדים הוא לתקופה של 10 שנים.  השלמת העסקה כפופה לאישור ההסכם על-ידי האורגנים המוסמכים של הצדדים.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר, מסר: "מועדון הלקוחות הוא שלב נוסף בהתבססותה של החברה כקבוצת צריכה מובילה בישראל. המועדון יאפשר יצירת סינרגיה מלאה בין הפעילויות השונות בקבוצה ויאפשר לנו להביא הצעת ערך ייחודית ומבודלת ללקוחות החברה".

מנכ"ל כאל, לוי הלוי, מסר: "עוצמתה של אלקטרה מוצרי צריכה, לצד יכולותיה הטכנולוגיות של כאל בעולמות התשלומים והאשראי, יביאו להקמת מועדון צרכנות מהמובילים בישראל".