לגו | בלעדי

בהשקעה של 2.5 מיליון שקל: זה הלוקיישן שנבחר לפתיחת החנות הראשונה של לגו בישראל

לאחר שבחודש שעבר נודע כי קבוצת לגו תפתח חנויות בישראל, בימים אלו מוקמת החנות הראשונה שתיפתח בדיזינגוף סנטר לקראת הקיץ • החנות תציע מגוון של מוצרי לגו במהדורות מוגבלות ולגו בהתאמה אישית ואף יוצעו לקהל דמויות בלעדיות וייחודיות לישראל

חנות לגו / הדמיה: יח''צ
חנות לגו / הדמיה: יח''צ

לאחר שבחודש שעבר נודע כי קבוצת לגו תפתח חנויות בישראל, בימים אלה מוקמת החנות הראשונה שתיפתח לקראת הקיץ בדיזנגוף סנטר בתל אביב בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.

החנות תמוקם בבניין A. בימים אלה החל שיפוץ שבו אוחדו שש חנויות לחנות אחת שתתפרש על יותר מ־200 מ"ר, וכן הוקצו שטחים צמודים לחנות, לטובת תצוגות לגו מתחלפות ומתחם פעילויות.

החנות תציע מגוון של מוצרי לגו במהדורות מוגבלות ולגו בהתאמה אישית. כמקובל בעולם, גם בחנות בסנטר ייערכו אירועי מותג הפתוחים לקהל הרחב, ואף יוצעו לקהל דמויות בלעדיות וייחודיות לישראל. החנות תצטרף ל־678 נוספות ברחבי העולם ולאתר האונליין Lego.com.

"אנו מאמינים שהחנות תהווה אבן שואבת נוספת לקהל של משפחות, ילדים ומשוגעים לדבר", אומר דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר.

זכיין לגו בישראל, ערן תור, הוסיף: "אנחנו נרגשים להביא את חוויית חנויות לגו לישראל ולהנגיש את המותג לציבור הישראלי".

תור, הבעלים של תור גיימינג, כבר השיק כמה מותגים בתחום הקמעונאות בישראל וכיהן כמנכ"ל קבוצת החנויות של איי דיגיטל. ב־2019 הוא הביא לארץ את נינטנדו ופתח את החנות בסנטר. לאירוע הפתיחה של נינטנדו הגיעו כ־2,500 אנשים, ונותר לראות כמה מחובבי הלגו יגיעו לאירוע פתיחת החנות הראשונה בישראל.