ביטוח ישיר משיקה מועדון לקוחות חדש

חברת הביטוח תצרף למועדון את כל הלקוחות שירכשו ביטוח, ללא תשלום או צורך בהרשמה • מבטיחה הנחות בפוליסות הביטוח והטבות בשיתופי-פעולה, בין היתר עם איסתא, פרטנר ויבואני רכב

מנכ''ל ביטוח ישיר, קובי הבר / צילום: איל יצהר
מנכ''ל ביטוח ישיר, קובי הבר / צילום: איל יצהר

ביטוח ישיר משיקה את מועדון הלקוחות הראשון בענף הביטוח, ומבטיחה ללקוחות הנחות והטבות בשווי של מאות שקלים בשנה. תחת השם "מועדון ישיר" תצרף חברת הביטוח באופן אוטומטי את כל לקוחות ביטוח ישיר, בלי צורך בהרשמה או בתשלום. לפי החברה, על בסיס המועדון, הקשר עם הלקוחות מתקיים, מתנהל ומתהדק גם בשגרה ולא רק בזמני משבר.

המועדון פועל במודל הכולל ארבעה רבדים: ארד, כסף, זהב ופלטינום, כאשר כל לקוח משויך לרובד לפי מספר המוצרים הביטוחיים שיש בידו. ככל שמספר הביטוחים גדול, כך גדלה גם הזכאות להטבות. המעבר מרובד לרובד קורה עם רכישת ביטוחים נוספים.

ההטבות במועדון הן משני עולמות: ביטוחים וכיסויים נוספים של ביטוח ישיר במחירים בלעדיים, והטבות מתוקף שיתופי-פעולה עם חברות ושותפים עסקיים במגוון תחומים, כולל מוצרים ואטרקציות לרכב, לבית, לפנאי ולסגנון חיים. ללקוחות המשתייכים לקבוצת הפלטינום יינתנו בנוסף גם שירותי VIP בלעדיים.

"מועדון ישיר" פועל בתוך אפליקציית השירות של ביטוח ישיר. הבחירה הזאת - במקום לייצר אפליקציה נפרדת - נובעת לדברי החברה מהרצון להקל על הלקוחות ולרכז עבורם את כל המידע, הפעולות והאפשרויות בביטוח ישיר במקום אחד.

מנכ"ל ביטוח ישיר, קובי הבר, מסר: "ביטוח ישיר מציעה ללקוחותיה חבילת מוצרים ושירותים איכותיים במחירים הטובים ביותר. המועדון הוא מהלך שירחיב את היכולת שלנו להעניק הצעות ערך פרסונליות, יעודד את הלקוחות להגדיל את סל המוצרים ויתרום תרומה נוספת ליתרון שלנו בשוק".