ויקטורי נכנסת לוולט: "נגיע למכירות של 150 מיליון שקל ב-2023"

בשלב זה משלוחים מרשת הסופרים תקפים משלושה סניפים: בתל אביב, בהרצליה ובגני תקווה • הסכום המינימלי להזמנה עומד על 50 שקל, מחיר המשלוח נע בין 10 ל-16 שקל, וזמן המשלוח נע בין 30 ל-45 דקות

שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Karolis Kavolelis
שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Karolis Kavolelis

סגמנט המשלוחים המהירים של מוצרי מכולת ממשיך לצבור תאוצה: רשת ויקטורי מצטרפת למערכת המשלוחים של וולט. בשלב זה משלוחים מרשת הסופרים תקפים משלושה סניפים (בתל אביב, בהרצליה ובגני תקווה).

מבחר המוצרים כולל מוצרי חלב, ירקות, פירות, שימורים, דגני בוקר, מוצרי מזון יבש, גלידות, שתייה לרבות אלכוהול, מוצרי ניקיון, טיפוח ועוד. הסכום המינימלי להזמנה עומד על 50 שקל, ומחיר המשלוח נע בין 10 ל-16 שקל. זמן המשלוח נע בין 30 ל-45 דקות.

אגב, משלוחים הכוללים מוצרים רבים או כבדים משונעים על-ידי כמה שליחים או בכלי רכב. נזכיר כי וולט משנעת כיום גם מוצרי מכולת של סופריודה בתל אביב, לצד משלוחי מוצרי מזון מחנויות מתמחות.

מערך המשלוחים של וולט עבור ויקטורי יפעל במקביל למערך המשלוחים בהזמנות אונליין שמפעילה ויקטורי דרך אתר/אפליקציה שמפעילה הרשת ואשר עברו מתיחת פנים לאחרונה (דמי המשלוח בהזמנה "רגילה" עומדים על 30 שקל).

מנסה להדביק את הפער מהמתחרים

נתח מכירות האונליין של ויקטורי כיום עומד על כ-5% - נמוך ביחס למתחרים: שופרסל, שחמישית ממכירות הרשת נעשים באונליין; ורמי לוי, שיותר מ-10% מהפעילות נעשית באופן מקוון.

בויקטורי מעריכים כי צפי ההכנסות מהפעילות דרך וולט יגיע ל-50-60 מיליון שקל בשנה הקרובה וב-2023 להיקף של 150 מיליון שקל, ככל שתורחב גם פריסת הסניפים להזמנה באמצעות וולט. פריסה זו באה בד-בבד עם התרחבות הרשת: עד סוף השנה צפויה ויקטורי להשיק 10 חנויות לפחות בתל אביב לבדה.

ויקטורי לא לבד בתחום המשלוחים המהירים: חברת משלוחה מציעה משלוחים מהירים מסניפי רמי לוי בשכונה. מבחר המוצרים דומה לזה שמציעה ויקטורי דרך וולט, לרבות מינימום ההזמנה ב-50 שקל, מחיר משלוח העומד על 14 שקל, וזמן האספקה של עד 45 דקות.

משלוחי מכולת מהירים מציעה גם יאנגו באמצעות יאנגו דלי, פורמט הפועל דרך ליקוט מוצרים מ"חנויות חשוכות" תוך הבטחה לזמן הגעה של 15 דקות. לאחרונה הודיעה אלקטרה מוצרי צריכה על חבירה לקוויק לטובת הקמה של פלטפורמה משותפת לקמעונאות אונליין, שתאפשר להגדיל את מערך המשלוחים של יינות ביתן (ובעתיד של קארפור). גם קוויק פועלת על טהרת המשלוח המהיר, בשונה מהמשלוחים הרגילים של הרשתות, שמשך האספקה שלהם עומד על כ-48 שעות.