סבב מינויים בדיסקונט: ברק נרדי יוביל את ניהול חברות הבת, שותפה במשרד עו"ד פישר תמונה ליועמ"שית

דירקטוריון הבנק אישר שורה של מינויים, בהם הענקת סמכויות נוספות לראש חטיבת האסטרטגיה והכספים • היועמ"שית עו"ד חגית מאירוביץ' תמונה לראש חטיבת משאבי אנוש ותוחלף ע"י עו"ד ניצן סנדור

אורי לוין, מנכ''ל דיסקונט / צילום: יח''צ
אורי לוין, מנכ''ל דיסקונט / צילום: יח''צ

דירקטוריון בנק דיסקונט , בראשות שאול קוברינסקי, אישר היום (ג') שורת מינויים בהנהלת הבנק ושינויים במבנה חטיבות הבנק.

כחלק מהשינויים שם חטיבת תכנון, אסטרטגיה וכספים יהיה מעתה חטיבת אסטרטגיה, כספים ואחזקות. ברק נרדי, העומד בראש החטיבה יוביל מעתה גם את ניהול החזקות הקבוצה הכוללות בין היתר את חברות הבת כאל, מרכנתיל, דיסקונט ניו יורק, דיסקונט קפיטל ופייבוקס. נרדי ינהל מעתה גם את הפיתוח העסקי והחדשנות בבנק.

אורית כספי, ראש חטיבת משאבי אנוש, תמונה לראש חטיבת ניהול סיכונים ומנהלת הסיכונים הראשית של הבנק, במקומו של אבי לוי, אשר מונה לאחרונה לראש החטיבה הבנקאית. כספי הצטרפה לבנק בשנת 2000 ומאז כיהנה במגוון תפקידים עסקיים בכירים בחטיבה העסקית ובחטיבה הבנקאית.

עו"ד חגית מאירוביץ', היועצת המשפטית הראשית וראש חטיבת הייעוץ המשפטי, תמונה לראש חטיבת משאבי אנוש. מאירוביץ' הצטרפה לבנק דיסקונט לפני שלוש שנים, לאחר 11 שנים בבנק הפועלים, בהן כיהנה במגוון תפקידים בכירים בחטיבת הייעוץ המשפטי.

עו"ד ניצן סנדור תמונה ליועצת המשפטית הראשית של דיסקונט וראש חטיבת הייעוץ המשפטי. סנדור מצטרפת להנהלת דיסקונט לאחר כ-18 שנים במשרד עו"ד פישר-בכר-חן ושות', שם כיהנה כשותפה וראש משותפת של מחלקת שוק ההון.

עו"ד אתי דויטש תסיים לבקשתה את חברותה בהנהלת הבנק ותמשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון בנק מרכנתיל ויו"ר כאל.

עידן אנגל, ראש חטיבת דיגיטל, דאטה וחדשנות, יוביל כעת בחטיבתו גם את אגף השיווק ואגף חווית הלקוח. בדיסקונט הסבירו כי המהלך יאפשר המשך יישום חווית לקוח מובילה תוך מינוף החיבור בין היכולות המתקדמות בתחומי הדיגיטל, הדאטה והשיווק. שם החטיבה ישונה לחטיבת דיגיטל, דאטה ושיווק.

אסף אלדר, ראש חטיבת תפעול ונכסים, יוביל את תחום המצוינות התפעולית והבנקאית, לרוחב הארגון. לצורך כך, יוקם אגף חדש בחטיבה, אגף מוצרים ותהליכים, אשר יהיה אמון על קידום מהלכי מצוינות בנקאית ושיפור תהליכים בבנק.

מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אורי לוין, אמר לרגל המינויים כי הם יאפשרו לבנק להמשיך ולקדם את האסטרטגיה הרב שנתית ולהשיג את היעדים שהבנק הציב לעצמו.