אבי גבאי מונה לתפקיד מנכ"ל פרטנר

למרות כל הערכות שימונה ליו"ר דירקטוריון החברה, אבי גבאי מונה לתפקיד מנכ"ל פרטנר • בתפקידו האחרון כיהן גבאי כמנכ"ל סלקום, ובחודש נובמבר האחרון הודיע על פרישה מיידית על מנת להתמודד כבעלים בקבוצת רכישה על השליטה בפרטנר • גבאי מסר: "אני שמח להצטרף לקבוצת פרטנר ומודה לדירקטוריון על הבחירה"

אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

אבי גבאי מונה לתפקיד מנכ"ל פרטנר. למרות כל הערכות שגבאי ישמש כיו"ר דירקטוריון החברה, בסוף הוחלט למנותו לתפקיד. נזכיר שגבאי נמנה על קבוצת הרכישה.

בתפקידו האחרון כיהן גבאי כמנכ"ל סלקום, ובחודש נובמבר האחרון הודיע על פרישה מיידית מהתפקיד וזאת על מנת להתמודד כבעלים בקבוצת רכישה על השליטה בחברת פרטנר. גבאי חבר לקבוצה ביחד עם שלמה רודב ובהובלת הפניקס ורכש את השליטה בחברה כשהוא אישית חלק מהקבוצה ומשלם כ-90 מיליון שקל מתוך סכום של 300 מיליון דולר שהקבוצה שילמה להאצ'יסון.

גבאי נתקל בקושי להיכנס לתפקיד בגלל חובת הצינון שחלה עליו, אבל לאחרונה חשפנו שהוא סיים את המחלוקת עם סלקום ששיחררה אותה מחובת הצינון לאחר חצי שנה. כעת הוא יוכל להיכנס בתוך זמן קצר לפרטנר והוא יחליף את אבי צבי שכבר הודיע על פרישה.

אבי גבאי מסר: "אני שמח להצטרף לקבוצת פרטנר ומודה לדירקטוריון על הבחירה. אני מאמין שיחד עם ההנהלה, העובדים והדירקטוריון, נמשיך לרוץ קדימה לטובת לקוחות החברה ובעלי מניותיה".