נופר אנרג'י סוגרת רבעון עם עלייה בהכנסות וזינוק בפרויקטים המחוברים

נופר השלימה מתחילת 2022 הקמת פרויקטים בהיקף של כ-400 מגוואט בישראל, באירופה ובארה"ב. היקף הפרויקטים המחוברים זינק ל-617 מגוואט חשמל, גידול של כ-170% ביחס לתחילת השנה

עופר ינאי, שחר גרשון,נדב טנא,נועם פישר / צילום: שלומי יוסף
עופר ינאי, שחר גרשון,נדב טנא,נועם פישר / צילום: שלומי יוסף

חברת האנרגיה המתחדשת נופר אנרג'י דיווחה היום על הכנסות של כ-92 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2022, לעומתכ-78.6 מיליון שקל שקל ברבעון המקביל ב-2021. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של כ-2.2 מיליון שקל לעומת רווח של כ-4 מיליון שקל ברבעון המקביל.

בחברה מציינים כי נופר אנרג'י  השלימה מתחילת 2022 הקמת פרויקטים בהיקף של כ-400 מגוואט בישראל, באירופה ובארה"ב. היקף הפרויקטים המחוברים זינק ל-617 מגוואט חשמל, גידול של כ-170% ביחס לתחילת השנה. הפרויקטים המחוברים צפויים להניב הכנסות שנתיות מייצור חשמל בהיקף של 405 מיליון שקל.

נדב טנא, מנכ"ל נופר אנרג'י, ציין כי "אנו מסכמים רבעון יוצא דופן במהלכו המשכנו את תנופת ההקמות והחיבורים, הגדלנו משמעותית את פורטפוליו הפרויקטים וביצענו מהלכים חשובים לקידום פעילות האגירה והסחר בחשמל בישראל, באירופה ובארה"ב.  . אנו ממשיכים את תנופת הפיתוח וההקמות בשיעורי רווחיות גבוהים, ומנצלים בצורה מיטבית את העלייה במחירי החשמל באירופה להאצת פעילות ולסגירת הסכמי PPA שמייצרים שיפור משמעותי נוסף לפרויקטי ה-Utility שאנו מקדמים".