אורי קילשטיין מונה למנכ"ל קארפור ישראל

במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית קרפור לישראל, וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קארפור • קילשטיין: "משוכנע שהתשתית הקיימת של רשת יינות ביתן, תאפשר לנו להביא בשורה אמיתית לצרכן ולשוק המזון בכללותו"

אורי קילשטיין / צילום: סיון פרג'
אורי קילשטיין / צילום: סיון פרג'

לאחר שעמית זאב הודיע על סיום תפקידו כמנכ"ל ינות ביתן ביום חמישי, דירקטוריון קבוצת יינות ביתן אישר הבוקר את מינויו של אורי קילשטיין למנכ"ל קארפור ישראל. קילשטיין ייכנס לתפקידו ב-1 ביולי.

במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית קארפור לישראל, וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קארפור.

קילשטיין בן 49, נשוי ואב לארבעה, הוא מומחה לקמעונאות אשר בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קניוני עזריאלי ויו"ר עזריאלי.קום. קודם לכן כיהן כמשנה למנכ"ל שופרסל וכסמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת. קילשטיין היה אחראי, בין היתר, על פעילות האונליין בשופרסל, על המותג הפרטי ועל מועדון הלקוחות. במסגרת תפקידו זה היה שותף מרכזי בבניית יכולות האונליין של שופרסל והצעדתם קדימה, בביסוס והתעצמות המותג הפרטי של הרשת תוך פיתוח יכולות סורסינג בינל' וכן, בבניית מועדון הלקוחות של שופרסל, תוך תפיסת ופיתוח אסטרטגיית הפרסונליזציה של המועדון. קילשטיין הגיע לקמעונאות ממקינזי שם התמחה בניהול פרויקטים בינל' של חברות קמעונאיות עולמיות.

קילשטיין הוא בעל תואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) ובמשפטים מאוניברסיטת תל-אביב, ובעל תואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת תל-אביב. בנוסף, הוא בוגר קורס ניהול מתקדם מאוניברסיטת הארווארד (AMP).

"נרגש להצטרף לקבוצת אלקטרה צריכה ולהוביל את כניסתה של הענקית הבינלאומית קארפור לישראל"

"אני שמח על הצטרפותו של קילשטיין כמכפיל כוח לקבוצה", אמר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ויו"ר יינות ביתן, צביקה שוימר. "קילשטיין יהיה אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של קארפור לישראל ויוביל את פיתוח זרוע האונליין של הקבוצה בתחום המזון. קילשטיין הוא בעל יכולות ניהוליות גבוהות ובעל ניסיון קמעונאי רב ומגוון. יכולותיו, המהלכים האסטרטגיים שהוביל בתחום המזון והניסיון העשיר שצבר, יסייעו לנו לעמוד באתגר הגדול שניצב בפנינו ואשר עתיד לחולל מפנה בשוק המזון ולהביא בשורה לכל בית בישראל".

קילשטיין מסר: "אני נרגש להצטרף לקבוצת אלקטרה צריכה ולהוביל את כניסתה של הענקית הבינלאומית קארפור לישראל. קארפור, מובילה עולמית בתחום קמעונאות המזון, תספק לנו את המטרייה הקמעונאית המקצועית המתקדמת היום ביותר בעולם והיא טומנת בחובה פוטנציאל אדיר לשינוי כללי המשחק של השוק בישראל. אני משוכנע שהתשתית הקיימת של רשת יינות ביתן, לצד העוצמה של קבוצת אלקטרה וההזדמנות להטמיע את היכולת של הרשת הבינלאומית בשוק המקומי, יאפשרו לנו להביא בשורה אמיתית לצרכן ולשוק המזון בכללותו".

מאז רכישת השליטה בקבוצת יינות ביתן במאי 2021, ביצעה אלקטרה מוצרי צריכה מספר מהלכים אסטרטגיים. באוקטובר 2021 חתמה על הסכם עם רשת חנויות הנוחות, סבן אילבן, לפתיחת רשת חנויות תחת המותג בארץ. באפריל חתמה החברה על הסכם לפתיחת רשת חנויות של הענקית העולמית קארפור בישראל, על בסיס התשתית של 151 סניפי יינות ביתן ומגה. במרץ האחרון חתמה החברה על הסכם למיזוג פעילות האונליין של יינות ביתן עם פעילות האונליין של קוויק, לחברה משותפת בשליטת (51%) יינות ביתן. (העסקה טרם הושלמה).