בהשקעה של 180 מיליון שקל: ישרוטל מתרחבת בתל אביב

רשת המלונות ישרוטל פותחת את מלון "פורט טאואר" שמונה שנים אחרי רכישת הקרקע של "מתחם תל אביב הקטנה" ברחוב הירקון • וגם: חברת סימילרווב פותחת תוכנית חדשה להכשרת וגיוס עובדים • אירועים ומינויים

פתיחת מלון פורט טאוור מרשת ישרוטל / צילום: ליאור גרונדמן
פתיחת מלון פורט טאוור מרשת ישרוטל / צילום: ליאור גרונדמן

שמונה שנים אחרי רכישת הקרקע של "מתחם תל אביב הקטנה" ברחוב הירקון, פותחת רשת המלונות ישרוטל את מלון "פורט טאואר" בהשקעה של 180 מיליון שקל. מתוך זה, 110 מיליון שקל הושקעו בבנייה, והיתר בקרקע עצמה. המלון מתנשא לגובה של 14 קומות, מדורג בדרגת אירוח של 4 כוכבים, ומונה 149 חדרים ושתי סוויטות. זאת בנוסף לשתי דירות יוקרה ופנטהאוז, שכבר נמכרו.

מלון פורט הוא הראשון של הרשת שייפתח השנה בתל אביב, ובעוד כחודשיים ייפתח מלון אלברטו בסמוך למגדל שלום בעיר, בבניין המיועד לשימור. בסך הכול מתכננת הרשת לפתוח בתל אביב ששה בתי מלון נוספים בחמש השנים הבאות, כך שעם סיום בנייתם יהיו לה 1,500 חדרים בעיר. כיום מונה ישרוטל 23 מלונות בישראל, ובהם כ-4,500 חדרים - רובם באילת.

תל אביב היא עיר הנשענת בעיקר על תיירות נכנסת, הן בזירת הפנאי והן בזירה העסקית. בדומה לירושלים, גם מלונותיה ספגו ירידה דרמטית בתפוסות בתקופת הקורונה. מאז חידוש התיירות הנכנסת, במרץ האחרון, עולה מספר התיירים המגיעים לארץ בהתמדה. בסוף השבוע הקרוב צפויה תל אביב לארח אלפי תיירים שיפקדו את מצעד הגאווה.

אזור התעשייה 

מפסיכולוגיה להייטק

למרות מצב המניה ולמרות המצב בשוק, בחברת סימילרווב, המספקת פלטפורמה לניתוח התנהגויות גולשים באינטרנט, שומרים על אופטימיות ופותחים תוכנית חדשה להכשרת וגיוס עובדים. על הפרק: הכשרת סטודנטים מתחומים כמו כלכלה, פסיכולוגיה ומינהל עסקים לתפקיד אנליסט עסקי. התוכנית תימשך שנה וחצי, המשתתפים בה יקבלו שכר, והמצטיינים יוכלו להמשיך לעבוד בה.

"מדובר בתפקיד מגוון מאוד, שמצריך חשיבה אנליטית ויכולות טכניות, ואת היכולת לשאול את השאלות העסקיות הנכונות. לכן זה מתאים לאנשים מרקעים שונים, לא חייבים תואר במדעי המחשב בשביל זה", מסביר אירקלי טטיקישוילי, מנהל צוות האנליסטים בחברה.

מעבר להכשרה טכנולוגית שיקבלו הסטודנטים, כמו לימוד קוד, הם יעברו הכשרה פרקטית עם אנליסטים בכירים, שמטרתה לפתח אצלם הבנה עסקית עמוקה של עשרות ומאות השווקים השונים - מה שיאפשר להם למצוא את המקומות שבהם כדאי להשקיע על מנת להגיע לצמיחה.

לדברי סמנכ"לית האנשים של סימילרווב, סיגל גילמור, "סטודנטים באים עם ראש פתוח, ובלי דעות קדומות על תהליכים קודמים, וכך אנחנו מרוויחים אנשים חכמים עם דרייב מאוד גדול להצליח. השיח על משבר בהייטק לא מרתיע, להפך, מאחר שסימילרווב היא חברה יציבה ששמה דגש על צמיחה אחראית, ואחת הדרכים לתרום לצמיחה כזו היא הכשרת כוח אדם".

התוכנית היא חלק מאסטרטגיית ניהול הטאלנטים של החברה, שכוללת גם תוכנית להכשרת נציגי פיתוח מכירות ותוכניות התמחות שונות.

חדשות טובות

פירמת עו"ד ש. הורוביץ ושות' מעניקה מלגות ל-10 סטודנטים בפקולטות למשפטים באוניברסיטת תל אביב והאוניברסיטה העברית בהיקף כספי כולל של 100 אלף שקל.