רשת הסטוק מתרחבת: נכנסת לוולט, ותפתח עוד 10 סניפים

מדובר ברשת הדיסקאונט הראשונה שמצטרפת לאפליקציית המשלוחים המהירים • בשלב ראשון יפעל השירות בגוש דן ובשרון

חנות של רשת הסטוק / צילום: הסטוק
חנות של רשת הסטוק / צילום: הסטוק

רשת הסטוק יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת המשלוחים המהירים וולט, ותהפוך כך לרשת הדיסקאונט הראשונה בארץ שעושה זאת. מדובר בצעד שהוא חלק מתהליך ההתרחבות הקמעונאית של וולט, שהחלה כחברת משלוחים ממסעדות ובתי קפה. כיום פועלת החברה הפינית גם עם סופרמרקטים, מעדניות, חנויות פארם וביוטי, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, כלי בית, ספרים ועוד.

שירות משלוחי הסטוק כולל 14 קטגוריות, בהן עיצוב הבית, מוצרי אמבט, טקסטיל, ילדים ועוד. הוא יהיה זמין בשלב ראשון בגוש דן ובשרון, בין היתר בערים ראשון לציון, בת ים, חולון, רעננה וכפר סבא. בהמשך הוא יתרחב ליתר האזורים שבהם פועלות הרשת ואפליקציית וולט.

"וולט היום זה אמצעי מאוד נפוץ ומאוד נוח, ורצינו להיות בו", מסביר את המהלך עופר ברק, מנכ"ל רשת הסטוק, שמציינת בימים אלה 16 שנה להקמתה. "כשהם פנו אלינו והציעו לנו לפתוח את הקטגוריה, יצרנו את השילוב.

חנות של רשת הסטוק / צילום: הסטוק
 חנות של רשת הסטוק / צילום: הסטוק

"נכון לעכשיו אנחנו מציעים באפליקציה כ-500 פריטים משלושה סניפים, ותוך חודש חודשיים נתחיל להתרחב הלאה. כמובן שלא כל הפריטים ברשת יכולים להישלח דרך וולט כי יש מוצרים גדולים מדי למשלוח שלהם, אבל בהמשך ההיצע יהיה יותר גדול".

ב-"הסטוק", שהיא חברה פרטית, אומרים כי מחזור המכירות בשנת 2021 הכפיל עצמו לעומת 2020 ועמד על 250 מיליון שקל. בשבועיים האחרונים, מאז החלה תקופת ההרצה של שיתוף הפעולה עם וולט, מכרה הרשת באמצעות האפליקציה פריטים בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

"יצרנו בידול משמעותי משאר הרשתות, בין היתר בזכות מועדון הלקוחות שהשקנו לפני שנה ושלושה חודשים והיום מונה 350 אלף חברים", אומר ברק. "חשוב לציין גם כי כ-70% מתמהיל הפריטים שלנו שייכים למותג הפרטי.

עופר ברק, מנכ''ל רשת הסטוק / צילום: הסטוק
 עופר ברק, מנכ''ל רשת הסטוק / צילום: הסטוק

"אנחנו ממשיכים להתרחב גם בחנויות הפיזיות, ועד סוף השנה נפתח עוד 8-10 סניפים, ביניהם סניף הדגל בפתח תקווה שייפתח בחודש הקרוב. לקראת סוף השנה ייפתח הסניף בתל אביב, שבהקמתו השקענו כ-4 מיליון שקל".

לדברי ישראל אברהמי, מנהל מכירות הריטייל של וולט ישראל, "שיתוף הפעולה נולד מצורך שזיהינו אצל הלקוחות שלנו להזמין אביזרים לבית במחירים נוחים ובמשלוח מיידי. זהו צעד נוסף בהתפתחות של וולט לאפליקציה שניתן לרכוש בה הכול - ממסעדות ועד סופרים, פארמים, צעצועים, וכמובן אביזרים לבית".