דווקא השופטת הקשוחה אסטלה הופכת את הפרסומת של דנונה לאהובה ביותר

תוכניות הריאליטי בייק אוף ורוקדים עם כוכבים כבר מזמן לא באוויר, אך הצופים עדיין אוהבים את הקונדיטורית הרצינית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בלי כוכבי קופה ראשית אבל עם השקעה כספית גבוהה, בזק מתמקמת במרכז הטבלה

אורי לייזרוביץ' ונועה קולר בקמפיין דנונה של שטראוס / צילום: צילום מסך
אורי לייזרוביץ' ונועה קולר בקמפיין דנונה של שטראוס / צילום: צילום מסך

אחרי סדרת פרסומות מוצלחת שבה הפרזנטור של בזק, גידי גוב, שיתף פעולה עם כוכבי "קופה ראשית", הוחלט בחברה לשנות קו ולהתמקד בצעירים - וליתר דיוק, בחזרה לשנת הלימודים. במשחק מילים בין סטור לסטורי, מציע גוב לבני נוער שחיבלו להם במחשב או בסמארטפון להיכנס לבזקסטור ולמצוא מוצר חדש. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, זוהי הפרסומת המושקעת ביותר השבוע, עם כ־865 אלף שקל - והיא מתברגת במקום החמישי במדד הזכירות.

גידי גוס בקמפיין בזק סטור / צילום: צילום מסך
 גידי גוס בקמפיין בזק סטור / צילום: צילום מסך

בדנונה של שטראוס מקפידים על נוכחות קבועה יחסית באוויר עם הפרזנטורים הקבועים נועה קולר ואורי לייזרוביץ', שאליהם מצטרפות דמויות שונות. בפרסומת הנוכחית (באמצעות באומן בר ריבנאי) זוהי הקונדטורית והשפית אסטלה מושקוביץ'-בלפר, שמוכרת לציבור הרחב בעיקר בזכות הריאליטי בייק אוף ישראל ששודר בקשת 12.

שיתוף הפעולה הוא קודם כל מקצועי, עם שני טעמים חדשים שפיתחה אסטלה עבור החברה, ואילו בקמפיין היא מפגינה את הדמות הקשוחה שהצופים מכירים מבייק אוף. הקשיחות עובדת, וזו הפרסומת האהובה ביותר השבוע (21.3%). לדברי אלי משולם, סמנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, "שיעורי האהדה של קמפיין דנונה גבוהים מהממוצע החצי שנתי, והוא אהוד יותר על נשים לעומת גברים (27% לעומת 14%, בהתאמה)".

 
  

אחרי שנעדרו מהמסך בתקופה האחרונה, החליטו בבנק לאומי ליישר קו עם הבנקים הגדולים האחרים - דיסקונט, מזרחי טפחות ולאחרונה גם הפועלים - ועלו בקמפיין "איפה אתה? אתה פה" בכיכובו של הפרזנטור הקבוע, גל תורן. הפרסומת (באמצעות מקאן ת"א) מתמקדת בנושא שנתפס כמהותי ביותר אצל הלקוחות - השירות - והבנק מציע פתרון שהוא גם דיגיטלי וגם אנושי. בינתיים הפרסומת אינה מתברגת במדד (גם הפועלים בחוץ), אך מעניין יהיה לעקוב אחרי ביצועיה בהמשך.

קמפיין המזגנים היינס / צילום: צילום מסך
 קמפיין המזגנים היינס / צילום: צילום מסך

בשבוע שעבר הגיעה חברת המשלוחים וולט לכותרות בעקבות החלטת בית הדין האזורי לעבודה לאשר לשליחיה להגיש נגדה תביעה ייצוגית שקוראת להכיר בהם כעובדים. השבוע ניסתה החברה לשים במרכז התודעה הציבורית את שירות המשלוחים מהסופר החדש שהיא מציעה - אולם הקמפיין המשעשע נותר מחוץ למדד.

לא זזה

הפרסומת של בנק דיסקונט, בכיכובה של רותם סלע, מובילה את מדד הפרסומות הזכורות זה השבוע השישי ברציפות.

חוזרים להשקיע

ההשקעה בפרסום עולה השבוע מ־23 מיליון שקל ל־27 מיליון שקל בלבד.

שתי שלשות

אדלר חומסקי ומקאן ת"א מתברגים בדירוג עם 3 פרסומות לכל משרד.