גולן יוכפז נכנס למנכ"לות התאגיד. על השולחן: מכרז הפרסום החדש

כתב לעובדים: "עלינו לחזק את אתוס התאגיד - לא רק כארגון תוכן מצטיין ומשפיע, נטול פניות וחדשני, אלא גם כארגון מופת, המכבד ומעצים את העובדות והעובדים שלו" • בתוך כך, התאגיד פרסם את מכרז הפרסום שלו, הנאמד בכ-100 מיליון שקל לשנה ובכ-600 מיליון שקל לתקופת המכרז המלאה

גולן יוכפז / צילום: איל יצהר
גולן יוכפז / צילום: איל יצהר

מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי החדש, גולן יוכפז, נכנס לתפקידו החדש ופרסם מכתב לעובדי התאגיד. לדבריו, שורת אתגרים ארגוניים, תוכניים וטכנולוגיים "שלא אפיינו את שנות הקמתו" עומדים כעת בפני הארגון. לפי יוכפז, "עלינו לחזק את אתוס התאגיד - לא רק כארגון תוכן מצטיין ומשפיע, נטול פניות וחדשני, אלא גם כארגון מופת, המכבד ומעצים את העובדות והעובדים שלו". 

ועדת המינויים אישרה את מינויו של גולן יוכפז לתפקיד מנכ"ל התאגיד
 גולן יוכפז נבחר למנכ"ל התאגיד. אלה המשימות שמחכות לו

לצד זאת, יוכפז קובע כי יש לחזק את הסינרגיה בין זרועות התאגיד, להעצים את חטיבת החדשות ואנשיה כארגון עצמאי וחופשי, להמשיך בהתקדמות בהפקת תוכן כלל-ישראלי מקורי ולהרחיב את הגיוון בתאגיד.

יוכפז הודה במכתבו למנכ"ל התאגיד השידור היוצא, אלדד קובלנץ, ולטל פרייפלד, שמילאה את מקום המנכ"ל במשך כחמישה חודשים ותישאר בתאגיד כסמנכ"לית הטלוויזיה.

המכתב נחתם בשאלה שנשאל על-ידי חברי המועצה בזמן שרואיין לתפקיד: (כשנשאלתי) לאן הייתי רוצה להוביל את הארגון, השבתי שהייתי מבקש להעמיד את התאגיד בשורה אחת בין תאגידי השידור הציבורי המשמעותיים בעולם. אני משוכנע שעם היכולת, הכישרון והעבודה המשותפת של כולנו זה אפשרי".

מכרז של 100 מיליון שקל

בתוך כך, בסוף השבוע שעבר פרסם התאגיד את מכרז הפרסום שלו, לאחר סיום תקופת ההתקשרות עם חברת טרגט ספיריט, שליוותה אותו מאז הקמתו.

על-פי התנאים שמוצגים באתר התאגיד, מדובר במחזור פרסום הנאמד בכ-100 מיליון שקל לשנה ובכ-600 מיליון שקל לתקופת המכרז המלאה. לדברי אנשי התאגיד, מדובר באחד המכרזים הגדולים בשוק התקשורת המקומי. ספק השירותים יקבל עמלות כפונקציה של הצלחתו למקסם את המכירות.

הזוכה במכרז ינהל את מכירת מוצרי הפרסום של התאגיד ויהיה אחראי על שיווק ופרסום פרסומות ברדיו וכן על הודעות חסות ותשדירי שירות בטלוויזיה ובתחנות הרדיו של התאגיד.

אחד השינויים המרכזיים במכרז הנוכחי הוא שבמועצת התאגיד אפשרו הפעם גם למי שמוכר מוצרי מדיה להשתתף בו, כלומר ניגוד העניינים צומצם לכך שהחברות שלא יוכלו להשתתף הן רק כאלה שמוכרות מוצרי פרסום בדומה לתאגיד.

נזכיר כי בחודש מאי השנה כבר נערך מכרז לקביעת ספק פרסום חדש לתאגיד. עם זאת, הוא בוטל, וההצעות שהוגשו נפסלו בשל אי-עמידה בתנאי הסף.