משרד העו"ד שבלת מצרף את משרד שירי מלכה לדיני משפחה וניהול הון

שבלת ושות', מהפירמות הגדולות בארץ, מצרפת לשורותיה את משרד בוטיק המתמחה בניהול הון פרטי, העברה בין דורית ודיני משפחה • עו"ד שירי מלכה מצטרפת כשותפה ויחד עמה מצטרפות ארבע עורכות דין

עו''ד ליאור אבירם ועו''ד שירה מלכה / צילום: אורן דאי
עו''ד ליאור אבירם ועו''ד שירה מלכה / צילום: אורן דאי

פירמת עורכי הדין שבלת ושות', מהגדולות בארץ, מצרפת לשורותיה את משרד הבוטיק של עו"ד שירי מלכה המתמחה בניהול הון פרטי, העברה בין דורית ודיני משפחה. מלכה מצטרפת כשותפה ויחד עמה מצטרפות ארבע עורכות דין.

מיזוג משרד הבוטיק, הפועל בשני העשורים האחרונים, מרחיב את המומחיות של שבלת בתחום ניהול ההון, העברה בין דורית ודיני משפחה. משרד שבלת מונה כ-290 עורכי דין בהם 100 שותפים.

עו"ד ליאור אבירם, השותף המנהל של שבלת ושות' מסר: "השנתיים האחרונות הביאו לגידול דרמטי במספר בעלי ההון המשמעותי בישראל, מה שיצר ביקוש לייעוץ משפטי משלים בקשר לניהולו, העלה לקדמת הבמה את הסוגיה של העברה בין דורית וסוגיות נלוות אחרות. המיזוג מהווה קפיצת מדרגה עבורנו בהעמקת והרחבת מעטפת השירותים, שאנחנו מציעים בתחום ניהול ההון הפרטי, שכללו תמיד גם ייעוץ מיסויי ייחודי וטיפול משפטי-מסחרי נילווה. אנחנו שמחים לצאת לדרך משותפות עם עורכות הדין המנוסות והוותיקות, המובילות בתחומן".