למה גל גדות מתחבאת מתחת למיטה כדי לגלוש בטלפון

הפער בין המציאות ההוליוודית לפרסומת החדשה של הוט לא מונע ממנה להתברג בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ייתכן כי אחת הסיבות לכך היא היותה הפרסומת המושקעת ביותר השבוע • בתחרות על הפנייה לגיל השלישי, שטראוס גוברת על תנובה

גל גדות בקמפיין הוט / צילום: צילום מסך
גל גדות בקמפיין הוט / צילום: צילום מסך

רגע אחרי שרוב חברות התקשורת פינו את הפסקת הפרסומות מקמפיינים של סיבים, בחברת הוט עלו בפרסומת חדשה עם גל גדות שעוסקת בדיוק בזה. הפרסומת בנויה על הזדהות הצופה ופונה לקהל ההורים המחפשים לעצמם דקה של שקט, ומוצאים אותה רק כשהם מתחבאים בארון או מתחת למיטה ("אמא, איפה את").

6 הערות על פריחת שוק בגדי הגברים בעולם ובישראל | תרבות
אכיפה בנת"צים והקלה ביבוא מזון: טיוטת חוק ההסדרים נחשפת 

העניין הוא שהצופה לא באמת מאמין שכך נראים החיים של גדות, שבנתה לעצמה קריירה הוליוודית מרשימה. שלא לדבר על כך שמוונדר וומן היינו מצפים לפתרונות קצת יותר יצירתיים. לפחות יש היגיון בכך שהסלוגן הוא באנגלית. הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בזכירות והשביעי באהדה, ועל-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היא גם המושקעת ביותר השבוע, עם 1.2 מיליון שקל.

רק שתי פרסומות מתחום הבנקאות התברגו הפעם בדירוג - זו של דיסקונט, שהיא הזכורה ביותר זה מספר שבועות, וזו של כרטיס האשראי מקס, שמציע החזר כספי בכל קנייה. הסרטון של מקס מבוסס על פינג-פונג מעט ילדותי בין הפרזנטורים לוסי איוב ושחר חסון, מה שאומנם מבטיח שלצופה יהיה קשה לפספס את המסר - אך גם כאן יש תחושה של חוסר התאמה, הפעם בין הקריאייטיב לקהל שאוחז בכרטיסי אשראי.

לוסי איוב בקמפיין MAX / צילום: צילום מסך
 לוסי איוב בקמפיין MAX / צילום: צילום מסך

הפרסומת האהובה ביותר, גם השבוע, שייכת לביטוח 9 ולאודי כגן, ובמקום השני מבחינת אהדה נמצאת הפרסומת החדשה בקמפיין דנונה שטראוס. השחקנית אוולין הגואל שוב מצטרפת לשני הפרזנטורים האהובים מאוד, נועה קולר ולאורי לייזרוביץ', והפעם נושאת מונולוג מרגש על יתרונות המוצר.

אוולין הגואל בקמפיין דנונה שטראוס / צילום: צילום מסך
 אוולין הגואל בקמפיין דנונה שטראוס / צילום: צילום מסך

הביצוע זוכה להערצה משני המוכרים בדוכן, וכאמור גם הצופים התחברו אליו. מעניין לציין כי גם תנובה עלו בקמפיין למוצר דומה שפונה לגיל השלישי, בכיכובם של אסי ישראלוף וריטה שוקרון, אולם הפרסומת לא הצליחה להשתלב עד כה בדירוג.

 

השבוע עלתה לאוויר גם הפרסומת החדשה של דור אלון בכיכובו של אמיר שורוש, הלא הוא ראמזי מ"קופה ראשית" ("אני הסילאן"). מדובר בקריאייטיב מלא הומור מהרגע הראשון עד האחרון, וניתן לשער כי רק הזמן הקצר של הקמפיין באוויר מנע ממנו להשתלב השבוע בדירוג.

שלשה אחת

המשרד היחיד שמשגר לדירוג שלוש פרסומות הוא מקאן תל אביב (פרטנר לא באוויר, אך זכורה בזכות החסויות).

השקעה סטטית

ההשקעה בפרסום השבוע דומה מאוד לזו של השבוע שעבר: 29.5 מיליון שקל לעומת 29.7 מיליון שקל.