שופרסל | בלעדי

אחרי 8 שנים: מנכ"ל שופרסל פיננסים עוזב את תפקידו

שינוי נוסף בצמרת שופרסל: מנכ"ל שופרסל פיננסים אבי צימרמן עוזב את תפקידו לאחר 8 שנים • עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד

אבי צימרמן / צילום: סיון פרג'
אבי צימרמן / צילום: סיון פרג'

לגלובס נודע על שינוי נוסף בצמרת שופרסל : מנכ"ל שופרסל פיננסים, אבי צימרמן, עוזב את תפקידו לאחר 8 שנים. 

צימרמן ניהל בשנים האחרונות את התחום הפיננסי ברשת, בין היתר את תחום תווי הזהב וכרטיס האשראי, אליו רשומים נכון לנובמבר 2022 673 אלף לקוחות, והארנק הדיגיטלי בשיתוף אפליקציית פייבוקס. בעבר כיהן צימרמן במגוון תפקידים בכירים בכאל, בהראל ובלאומי קארד. 

המאבק על הסימן הרשום: האם אמזון מביאה לישראל את הול פודס מרקט? | בלעדי
הסכם שופרסל־ספאר: התחרות על המדפים מתחזקת, מי ייפגע? | ניתוח

עדיין לא ידוע מי יחליף את צימרמן בתפקיד, אבל לגלובס נודע כי מנכ"ל החברה אורי וטרמן שוקל שתי אפשרויות: לבצע שינוי ארגוני נוסף ברשת על-ידי צמצום חברי ההנהלה, כך שמחלקת הפיננסים תוכפף למחלקה אחרת; או לגייס מועמד מאחת מחברות האשראי הגדולות במשק, בדומה למינוי של אורן הוד כמנכ"ל שופרסל נדל"ן בנובמבר האחרון לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל גזית גלוב ומנכ"ל אפריקה מגורים.

אורי וטרמן, מנכ''ל קבוצת שופרסל / צילום: אלעד גוטמן
 אורי וטרמן, מנכ''ל קבוצת שופרסל / צילום: אלעד גוטמן

לפני פחות מחצי שנה חשף וטרמן את תוכנית ההתייעלות לאחר שאושרה על-ידי הדירקטוריון, במסגרתה אמורה הרשת לחסוך 250 מיליון שקל. התוכנית כללה פיטורי כ-10% מעובדי המטה והיחידות העסקיות, צמצום בהוצאות התפעוליות וסגירת כ-25 סניפים רווחיים פחות.

עוד קודם לכן יצא ווטרמן בשורת מינויים, ביניהם מונה יעקב סודרי למנכ"ל גדרון במקומו של שאולי עמיר, רועי פרייבך שמונה למנכ"ל החברות-הבנות של קבוצת שופרסל ולחבר הנהלה וכאמור מינויו של הוד למנכ"ל זרוע הנדל"ן.

משופרסל לא נמסרה תגובה.