חברת טסלה החלה לשווק בישראל את הדור המחודש של טסלה Y, מספר שבועות לאחר תחילת השיווק בעולם. המכונית עברה שורה של שינויים חיצוניים ושדרוג תא הנוסעים עם אבזור עשיר יותר והיא ארוכה בכ-4 ס"מ מהדור היוצא.
● מי שחושב שהגודל לא קובע, לא נסע ברכב הזה
● מבחן דרכים | הקרוס-אובר החשמלי החדש שמגיע לישראל עם ממדים גדולים ומחיר מעניין
● בסיני כבר יש מסלולים שמתאימים למטוסי קרב. האם זו תהיה החזית הבאה של ישראל?
המכונית מוצעת בישראל בשלוש גרסאות. גרסת הבסיס, RWD, בקיבולת 62.5 קילוואט-שעה ובמנוע בודד בהספק 295 כ"ס וטווח בין טעינות של 500 ק"מ ב-WLTP. מחירה מתחיל בכ-247 אלף שקל, התייקרות של כ-3000 שקל לעומת מחיר הדור היוצא שנקבע בינואר לאחר המיסים ועליה של יותר מ-10% לעומת המחיר בסוף 2024, שעמד על 218 אלף שקל.
גרסת הטווח הארוך מצוידת בסוללה של 78.4 קילוואט שעה וטווח הנסיעה החשמלי שלה הוא עד 622 ק"מ ב-WLTP. מחירה מתחיל ב-272 אלף שקל לפני תוספות, הוזלה של 15 אלף שקל לעומת המחיר בתחילת 2025 אבל עדיין יקר משמעותית מהמחיר בשנה שעברה, שעמד על 256 אלף שקל.
ואילו גרסת הלונג-ריינג' הספורטיבית בעלת שני מנועים בהספק כ-444 כ"ס רושמת טווח של עד 568 ק"מ ועולה כעת 291 אלף שקל, כעשרת אלפים שקל פחות מהמחיר בתחילת 2025 אך יותר ממחירה בסוף 2024 שעמד על 283 אלף שקל. החברה ממשיכה להציע באתר את הדור היוצא של הרכב מהמלאי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.