קבוצת פובליסיס ישראל מקימה את Mate - חברת שיווק מבוסס דאטה בשיתוף Braze הגלובלית, במטרה לאפשר למותגי הקבוצה לייצר קשרים פרסונליים, חכמים ורלוונטיים יותר עם לקוחות, ולבנות מסעות לקוח דינמיים ומבוססי תובנות.
● המערכה האיראנית מרתקת את ישראל למסכים. האם זה הזמן לפרסם יותר?
● כולם למדו את האלגוריתם של גוגל, ואז הגיעו הצ'אטבוטים
בראש Mate עומדים ניר בן-יקיר ושי דר, שגויסו לפובליסיס לצורך הקמת החברה. השניים מתמחים בפלטפורמה של Braze (שכבר פועלת בישראל) לניהול קשרים עם לקוחות, ונמנים בין המייעצים לחברה בפיתוחים חדשים. מדובר בחברה מהגדולות בתחומה בעולם, והיא עובדת עם מותגים כמו נייקי, ברגר קינג ו-HBO.
השילוש המבוקש
פרקטיקת העבודה המקובלת כיום בשוק היא שכל מותג אוסף המון מידע על הלקוחות שלו, באמצעות אפליקציות, מועדוני לקוחות וקופות התשלום - מה הם קונים, באילו שעות ובאילו סניפים, לאיזו הודעה הם מגיבים ועוד. עם זאת, מותגים רבים לא יודעים איך לנצל את המידע הזה לשיווק היפר-פרסונלי, שמותאם להתנהגות הלקוח בזמן אמת - מה שהופך חברות המתמחות בכך לרלוונטיות במיוחד.
ההתמחויות הנדרשות הן טכנולוגיה לאיסוף וניתוח הדאטה, קריאייטיב (כלומר, איך נכון לפנות ללקוח) ומדיה (כלומר, באיזה ערוץ לפנות - מייל, אפליקציה, SMS, וואטסאפ, טלוויזיה חכמה ועוד). בדיוק לשילוב הזה מכוונת Mate.
פובליסיס, בהובלת יוסי לובטון, כוללת שלושה משרדי פרסום גדולים ומספר חברות נוספות. בין אלה נמנית חברת הטכנולוגיה Mint שייסדה הדס גרוסמן, המתמחה בפיתוח נכסים דיגיטליים אסטרטגיים למותגים, ושבאמצעותה מתבצע המהלך.
"Mate משלבת בין מומחיות קריאייטיב, יכולות אנליטיות והובלה טכנולוגית", אומר לובטון. "היא הוקמה כחלק מהחזון שלנו להציע ללקוחות פתרונות מקצה לקצה בכל דיסציפלינה רלוונטית. השילוב שהיא מציעה יאפשר לנו למנף את היכולות של Braze כדי לספק ללקוחותינו פתרון כולל ומותאם לשיווק בעידן הנוכחי. זהו צעד נוסף בדרך שלנו להפוך לשותף אסטרטגי של מותגים שרוצים לצמוח ולבלוט בשוק תחרותי".
בין לקוחות פובליסיס בתחום הפרסום נמנים דלק מוטורס, החברה המרכזית למשקאות, שטראוס, קבוצת אשטרום, טיב טעם, רכבת ישראל, ביטוח 9, קופת חולים כללית, הראל, פיצה האט ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.