1 בונים את מיומנויות העתיד
כנס מיומנויות המחר של גלובס, מכללת אפקה וקרן טראמפ התקיים במרכז רבין, בהשתתפות כ-400 אורחים מתחומי החינוך, הפיקוד בצה"ל וניהול במגזר הפרטי. הכנס עסק במיומנויות בהייטק ועמידה בסטנדרטים הבינלאומיים, והפנה את הזרקור לכישורים הנדרשים להשתלבות מיטבית בשוק העבודה, ולדרך שבה ניתן להקנות אותם.
● אירועים ומינויים | אלוף האגרוף שתומך בלוחמי צה"ל הגיע לבורסה בתל אביב
● אירועים ומינויים | מה יקרה לפייסבוק שלנו אחרי שנמות? עכשיו אפשר להחליט
● אירועים ומינויים | האנשים, הרגעים והתמונות מוועידת ישראל לנדל"ן
לבאי האירוע הוגש "יין ירושלים", פרי חקלאות ישראלית בכרמים הגדלים במזכרת בתיה, בני ראם וזיכרון יעקב ומיוצר ביקב הפועל בירושלים. הסוקולנטים שחולקו ביציאה גדלים במשקים חקלאיים ישראלים, ונארזים בסאנשיין.
*** גילוי מלא: הכנס בשיתוף אפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב וקרן טראמפ

נאוה שקד, יוסי בהר ושוקי וידאל / צילום: תמר מצפי

בועז לוי / צילום: תמר מצפי

פרופ' עמי מויאל / צילום: תמר מצפי

אלי הורוביץ / צילום: תמר מצפי

רוני ליכטנשטיין / צילום: תמר מצפי

פרופ' ליאו ליידרמן / צילום: תמר מצפי

אופיר פז פינס / צילום: תמר מצפי

תומר סיימון / צילום: תמר מצפי
2 קמפיין
בשנה החולפת עלו בישראל מספר מצומצם של קמפיינים טלוויזיוניים שנוצרו באמצעות AI, וכעת מצטרפת אליהם גם רשת סופר-פארם. משרד הפרסום פרסמן ברוך והאמנית הבינלאומית נייסאנטיז מסינגפור (ששמה דגש על שימושים אלטרנטיביים בפסולת פלסטיק) יצרו קמפיין קיץ שנכתב, עוצב והולחן כולו באמצעות בינה מלאכותית.
הקמפיין מציג שתי חברות היוצאות להרפתקה קיצית מעל ומתחת לפני הים, שם הן פוגשות יצורי ים צבעוניים. המוזיקה הקבועה שמלווה בשנים האחרונות את קמפיין SUMMER SALE עברה מתיחת פנים, ועובדה מחדש בטכנולוגיית AI מתקדמת ליצירת סאונד. תהליך הפקת הקמפיין נמשך כמה חודשים, וכלל מאות סקיצות בין הצוותים בישראל ובסינגפור, שמתוכן נוצרה שפה אחידה לפרסומת הטלוויזיונית, לשלטי החוצות, לקמפיין הדיגיטלי ולמיתוג בנקודות המכירה.

קמפיין AI / צילום: יחצ, נוצר באמצאות AI
3 מינויים חדשים
יהודית פרוכט, 46, מונתה למנכ"לית מרכז הבנייה הישראלי.

יהודית פרוכט / צילום: ענת קוזולה
סיוון בניטה מונתה לסמנכ"לית קבוצת הפיננסים קרדיט קלין. קודם לכן שימשה כראש אגף לאומי VIP בבנק לאומי.
מירה אלטמן, לשעבר מנכ"לית משרד התיירות ומנהלת מרכז הקונגרסים "בנייני האומה" בירושלים, וד"ר ליאת בן דוד, לשעבר מנכ"לית מכון דוידסון, הצטרפו לוועד המנהל של עמותת תובנות בחינוך.
מספר היום
18.2 מיליון דולר
המחיר המבוקש לאחוזה בפבל ביץ' קליפורניה של המנכ"ל והיו"ר לשעבר של לוקהיד מרטין, ואנס קופמן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.