yes

כתבות אחרונות

 

המנצח? רן גוראון, מנכ"ל פלאפון ו-yes, משיק סדרה חדשה 

וגם: מי צפו בשקיעה ושמרו על הטבע והמורשת?

שירי דובר 04.10.2018

הפרסומת ל-yes כבר לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, בעוד ששיעור הזכירות נמוך בכ-62%, כנראה בשל החגים

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2018
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גם השנה: ספריות ה-VOD יהיו סגורות ביום כיפור

הוט ו-yes יחשיכו את ערוצי הצפייה שלהן, להוציא ערוצים בינלאומיים דוגמת CNN או BBC • ומה יהיה בפרטנר ובסלקום?

מיכל רז-חיימוביץ' 12.09.2018

בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2018
עובד בזק  / צילום: רפי קוץ
פרשנות

הראלי במניות של קבוצת בזק משקף אופוריה מוגזמת

ההסברים הניתנים לראלי במניית בזק ובניירות הערך של הקבוצה, כאילו המשקיעים בשוק ההון מביעים אמון בהנהלה החדשה, הם לא יותר מהומור לא משובח • יידרש זמן לא קצר כדי להעריך את התרומה הכלכלית של התוכנית האסטרטגית החדשה של בזק לשורות ההכנסות והרווח העתידיות • פרשנות

יניב פגוט 03.09.2018

פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר

שירות גלובס 30.08.2018

לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2018

דוחות בזק: הרווח הנקי נחתך, ישולם דיבידנד של 318 מיליון ש'

הרווח הנקי של בזק הסתכם ב-195 מיליון שקל בלבד • ההכנסות ירדו ב-5.3% ועמדו על 2.33 מיליארד שקל • התזרים החופשי של הקבוצה נחתך ב-74.9% ל-122 מיליון שקל

גד פרץ 23.08.2018

שוב: "קומסי קומסה" של yes לא יורדת מראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר • הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
קמפיין סלקום / צילום מסך

הפרסומת הכי מושקעת השבוע: האקסטרות של משיח

גיאוקרטוגרפיה: היקף ההשקעה בפרסומת של סלקום TV נאמד ב-762 אלף שקל • "קומסי קומסה" של yes ממשיכה להוביל את דירוג הזכורות והאהובות - ובפער גדול מהשאר

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2018
לוגו יס YES

תם סכסוך yes ו-RGE: הודיעו על הארכת הסכם לשידור ספורט 5

ההסכם כולל הוספת כל ערוצי הספורט של RGE לשידורי הטלוויזיה של Sting TV • כמו כן, הושגו הבנות בנוגע לסדרות ערוץ הילדים של RGE שהופקו עבור yes

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2018

גם השבוע: "קומסי קומסה" של yes - הקמפיין הכי זכור ואהוב

גיאוקרטוגרפיה: למרות שהפרסומת לסלקום עם אודי כגן אהובה יותר, הפרסומת לפרטנר עם נטע ברזילי הצליחה להכפיל את שיעורי האהדה אליה

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2018
נטפליקס  / צילום: Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב

yes והוט נכנסות לקרב בלימה נגד נטפליקס והמתחרות החדשות

הדוחות הכספיים של ענקיות התקשורת בארה”ב מספקים הוכחה נוספת לכך שיותר צופים מעדיפים את הטלוויזיה האינטרנטית החדישה והזולה על פני הטלוויזיה המסורתית, וגם בישראל המגמה דומה • כעת החברות הוותיקות משיבות מלחמה עם הורדת מחירים ושירותים אינטרנטיים משלהן

גד פרץ 01.08.2018
הפרסומת של סלקום / צילום מסך

הפרסומות הזכורות והאהובות: אודי כגן מנצח את נטע ברזילי

קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2018
שלמה רודב / צילום: תמר מצפי
בלעדי

האם דירקטוריון בזק בניגוד עניינים בחברות-הבנות?

עפ"י רישיון, בזק רק ליו"ר החברה מותר להיות דירקטור גם בחברות-בנות • אלא שבניגוד לרישיון ולהפרדה המבנית החלה על החברה, וללא היתר, פועל דירקטוריון בזק כבר שנים בתוך ניגודי עניינים מובנים שמשרד התקשורת לא דאג להסדיר

גד פרץ 19.07.2018
סטפן / צילום מסך

זכורות ואהובות: הפרסומת ל-yes שברה את השיא של השיאנים

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובם של סטפן ואמילי הייתה האהובה והזכורה ביותר השבוע • ספרינג הוא הקמפיין המושקע ביותר עם 1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2018

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 1431 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 90