אוטוטק

כתבות אחרונות

 
אמנון שעשוע/ צילום: אינטל Walden Kirsch
פרשנות

הדרך אל האקזיט כבר לא עוברת דרך הרכב האוטונומי

טרנד המכוניות ללא נהג נדחה למועד לא ידוע, אך 3 אירועים שנערכו בשבועות האחרונים מפזרים חלק מהערפל מעל עתיד התחום • מה גרם ליו"ר סקודה להתלהב בת"א, אילו מסרים היו חבויים בכנס המשקיעים של מובילאיי, והאם הענף בחר צד בסכסוך בין המעצמות?

דובי בן גדליהו 18.11.2019
הייטק גלובלי / אילוסטרציה: שאטרסטוק

אייסייט זכתה בחוזה של 15 מיליון דולר לאספקת מערכות ליצרן רכב אמריקאי

החברה פיתחה מערכת ראיית מכונה למעקב אחרי הנהג ברכב אוטונומי • אייסייט לא נקבה בשם היצרן, אך מדובר בשני דגמי רכב חדשים, שייצורם מיועד להתחיל ב-2021

דובי בן גדליהו 12.11.2019
אילון מאסק, מייסד טסלה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

דרוש מנכ"ל: טסלה של אלון מאסק נכנסת לישראל ומחפשת מנכ"ל לפעילות המקומית

בחודש שעבר נחשפו לראשונה ב"גלובס" המגעים שהחברה מנהלת לקראת הכניסה לישראל • החברה פרסמה מודעת "דרושים" לאיתור מנכ"ל לפעילותה העתידית בישראל

דובי בן גדליהו 09.11.2019

קונצרן יונדאי וקבוצת תעבורה חתמו על שת"פ אסטרטגי בתחום האוטו-טק

יונדאי תיקח חלק במרכז החדשנות של תעבורה שיבחן קידום ואימוץ טכנולוגיות של חברות סטארט-אפ מתקדמות, שרלוונטיות לפעילות הקבוצה

דובי בן גדליהו 29.10.2019

קרן חדשה בהיקף של 30 מיליון דולר תשקיע בתחום הרכב העתידי והתחבורה החכמה

קרן Mobilion, מייסודם של אבי פלדמן, קבוצת זבידה וקבוצת NEXUS הבינלאומית, מבטיחה לקצר את הנגישות של חברות סטארט-אפ לספקי החלפים הבינלאומיים

דובי בן גדליהו 22.10.2019
רכבים חדשים / צילום: shutterstock
ראיון

"יצרניות הרכב מחממות את תעשיית האוטו-טק בישראל, יש כאן הרבה כישרון"

ג'ו הייר, האחראי על תחום האוטו-טק בבנק ההשקעות קרדיט סוויס, מסביר בראיון ל"גלובס" מה הבעיה של יצרניות הרכב, נותן עצות לסטארט-אפים הישראליים ("צריכים משקיעים עם סבלנות"), וצופה לאן תתפתח התעשייה העולמית ("הרבה כסף יופנה לפיתוח מערכות הפעלה לרכב וסוללות")

אורי ברקוביץ' 22.10.2019

אפסטרים גייסה 30 מיליון דולר בהובלת ענקיות רכב בינלאומיות

הגיוס התבצע בהובלת קבוצת Alliance של רנו, ניסאן ומיצובישי • החברה, המתמחה באבטחת סייבר לכלי רכב מקושרים, בוחנת התרחבות לסין וליפן

אורי ברקוביץ' 21.10.2019
טכנולוגיות רכב / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

ענקית סחר הרכב האמריקאית COX AUTOMOTIVE נכנסת לפעילות בישראל

החברה, שמובילה את תחום סחר המשומשות בארצות הברית, נכנסת כשותפת השקעה במאיץ האוטו-טק "דרייב" של קבוצת מאיר

דובי בן גדליהו 19.09.2019

עסקת מובילאיי: עדיין לא ברור אם אינטל הימרה על הסוס הנכון

מבחינת אינטל, הדרך להוכיח שהרכישה השתלמה עדיין רחוקה, אך חשוב לזכור שהשווי עבורה יכול להיות גבוה יותר מזה שהמשקיעים בבורסה היו מעניקים למובילאיי, מכיוון שאינטל מרוויחה תועלת נוספת מהרכישה - היא לומדת באמצעות מובילאיי את שוק הרכב • פרשנות

עמרי זרחוביץ' 12.09.2019
ראש הממשלה נתניהו בטקס הנחת אבן הפינהלמרכז המו"פ של מובילאיי באוגוסט/ צילום: רויטרס

זהירות, ב.מ.וו, טויוטה והתעשייה הסינית לפניך: ענקיות הרכב מנסות לאיים על ההגמוניה של מובילאיי

ב.מ.וו וטויוטה משקיעות בסטארט-אפ מתחרה, חברת בוש הגרמנית מפתחת יחידות מצלמה חכמות, וממשלת סין מתכננת "לייצר מובילאיי מקומית" • האם הגב הרחב של בעלת הבית אינטל יסייע לחברה?

דובי בן גדליהו 12.09.2019
קרינה אודינייב ויגאל רייכלגאוז מייסדי קורטיקה / צילום : ענבל מרמרי

"השתעשענו ברעיון של הקמת עוד חברות, אבל רק עכשיו היה לנו אומץ"

קורטיקה הישראלית הודיעה על הקמת חברה בת בתחום הרכב, שגייסה הון מטויוטה, BMW וקונטיננטל • החברה, שמפתחת בינה מלאכותית עצמאית יותר, מיישמת את הטכנולוגיה במגוון תחומים - מזיהוי הונאות ועד ניטור אלימות בגני ילדים • קרינה אודינייב, ממייסדי החברה: "משקיעים מעדיפים חברות בתחום ספציפי"

יסמין יבלונקו 04.09.2019
יגאל רייחלגאוז וקרינה אודינייב, ממייסדי קורטיקה / צילום: כפיר זיו

קורטיקה השיקה חברה בתחום הרכב שגייסה הון מטויוטה ומ-BMW

חברת הבינה המלאכותית קורטיקה השיקה הלילה חברה-בת בתחום הרכב החכם (Cartica AI) והודיעה על שיתוף-פעולה עם יצרניות הרכב טויוטה ו- BMW ועם ספקית הטיר1 קונטיננטל, שכולל גם גיוס הון משלוש החברות • סכום הגיוס עוד לא פורסם

יסמין יבלונקו 04.09.2019
ד"ר תמיר בכור / צילום: איל יצהר, גלובס

״אנחנו מיישמים בפולקסווגן את מה שלמדנו בשב"כ": מה עומד מאחורי חברת הסייבר של יוצאי הארגון

ד"ר תמיר בכור הקים את חברת הסייבר לרכב סייומיטיב ב-2016 ביחד עם חבריו מהשב"כ, יובל דיסקין וצפריר כץ • בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על האתגרים בשוק הרכב, מספר איך זה להיות יזם ותיק ומסביר מה היתרון במודל שבו פולקסווגן מחזיקה ב-40% מהחברה: "אנחנו מפתחים אצל הלקוח, ולא צריכים ללכת למכור בתערוכות"

עמרי זרחוביץ' 30.08.2019
ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס לרכב האוטונומי בטקס הפתיחה של מרכז מוביליי / צילום:  Abir Sultan, רויטרס

תעשיית האוטו-טק מתארגנת מחדש: מי מהחברות תשרוד את השינוי

סגירת הסטארט-אפ הישראלי אוריקס ויז'ן באחרונה מהווה אינדיקציה לעיכוב בייצור המסחרי של רכבים ללא נהג • המשקיעים הופכים בררנים יותר, חברות אוטו-טק שוקלות שנמוך טכנולוגי, ומלחמת הסחר מקשה על בחירת נתיב שיווקי • האם קורטיקה והיילו הישראליות עשויות להרוויח מההרעה בשוק?

דובי בן גדליהו 27.08.2019
אפליקציית אובר / צילום: רויטרס

בין עזיבת כ"ץ לבחירות הנוספות: האם לאובר נפתח חלון הזדמנויות

השינויים בצמרת משרד התחבורה עשויים להוות חלון הזדמנויות לכניסה של שירותי הסעות שיתופיים על נוסח אובר וליפט • כניסתם, שנחסמה עד כה, עתידה "לשבש" באופן מהותי את כללי המשחק בשוק • "גלובס" מנתח: מה יקרה למוניות, האם המחירים באמת יירדו וכיצד יגיב שוק הרכב המקומי

דובי בן גדליהו 17.07.2019
פרופסור אמנון שעשוע  / צילום: מיכל רז חיימוביץ

אפילו אמנון שעשוע מודה: חזון הרכב האוטונומי להמונים הולך ומתרחק

מייסד מובילאיי מצנן את הציפיות של המשקיעים והציבור לעלייתו על הכביש של הרכב ללא נהג בשנתיים הקרובות, כפי שבכירים בתעשיית הרכב העולמי מבטיחים כבר שנים • איך למרות הדחיות והבעיות, ההשקעות הכבדות ברכב האוטונומי עדיין כאן, ומה בכל זאת צופן העתיד?

דובי בן גדליהו 10.07.2019

   12345678910111213   

   נמצאו 195 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 13