מורן מדר ואורית שלי, העומדות מאחורי המותג מלא השיק האירופי, מתעקשות לייצר לנשים הישראליות גן עדן של סטייל וטוענות שגם בניו יורק חסר שיק אירופי
מורן מדר ואורית שלי, העומדות מאחורי המותג מלא השיק האירופי "מיס גיישה", מתעקשות לייצר לנשים הישראליות גן עדן של סטייל
מותג ההלבשה התחתונה הוותיק טריומף מתכנן לפתוח רשת עצמאית של כ-20 חנויות בתוך 5 שנים ■ המנכ"ל עופר נוינר מספר ל"גלובס" על התדמית השמרנית ועל התוכניות לעתיד
אחרי שאיקאה עשתה לנו בית-ספר לריהוט ו-H&M לימדה אותנו שיעור באופנה, ההסתערות השבדית נמשכת: מותג הגרביים השבדי Happy Socks נכנס לשוק הישראלי
נתוני מערכת ריס מאשרים את התחושות הקשות המלוות את רשתות האופנה: החנויות מלאות בקולקציית חורף, אך השמש ומזג-האוויר החם משפיעים בצורה מהותית על התוצאות
צוקרברג וג'ובס מתלבשים בקוליות, אבל הם יותר סגורים ומגלומנים מדור מייסדי האינטרנט
אתר Polyvore מספק חוויית קנייה חברתית לחובבות אופנה. מעצבי-העל צריכים לדאוג?
התורים נוצרו עקב השקת הקולקציה של המעצב הישראלי לשעבר אלבר אלבז ■ בסניף הוקם מתחם מיוחד לקולקציה, ואליו הוכנסו בכל פעם קבוצות של 20 אנשים ל-15 דקות בלבד
החברה, המפעילה 36 סניפים בישראל, לא שרדה את המשבר הכלכלי העולמי שהביא לסגירת סניפים רבים בחו"ל ■ עובדי מחלקת היצוא כבר פוטרו, כל יתר 350 העובדים יפוטרו בקרוב
לא רק רשתות אמריקניות: הרשת היפנית, שמפעילה 2,203 חנויות בעולם ואשר מחזור המכירות שלה עומד על 10 מיליארד דולר בשנה, עושה עלייה ■ קסטרו: "לא היה ולא נברא"
קרן ג'יי בארד, האחראית על תחום האופנה באתר eBay: אומרת ל"גלובס" כי "האופנה צמחה בשנים האחרונות לאחת המובילות, ומגלגלת 5.4 מיליארד דולר בשנה"
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
אתר Gilt, המוכר בגדי מעצבים באינטרנט במחיר אטרקטיבי, הצליח לגייס מיליוני חברים תוך 3 שנים ■ מייסד המיזם, קווין ראיין, מסביר ל"גלובס" איך משווקים סייל של מוצרי יוקרה
החנויות החדשות ייפתחו בהוד-השרון ובבאר-שבע, ויימכרו בהן המותגים של המעצב VINCE CAMUTO, המותג JESSICA SIMPSON ומותג ההנעלה BCBG
מחיר הכותנה העפיל ביום ו' לשיא של כל הזמנים - 1.1980 ליש"ט לפאונד ■ מתחילת השנה זינק מחיר הכותנה ב-48%
העריכה המושחזת של מגזין הקניות מביאה את תובנות עולם הרשת לפרינט ■ ב-6 החודשים הראשונים של 2010 עלו מכירות המגזין ב-15%, ומספר המנויים זינק ב-36.1%
בגדיםברנאר ארנוהפניקס גמאכרטיסי אשראינעלייםעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה