מה לחולצת טריקו ולנצח? ראש העיר אומר ש"גאפ" היא אבן בבניין העיר, איזו עליבות
זאת בהשקעה של מיליון שקל ■ היקף ההשקעה בייבוא המותג האיטלקי לארץ - 1.7 מיליון דולר
בראיון מיוחד ל"גלובס" מסביר יו נגווין, בכיר בליוויס אירופה, איך מרעננים מותג ותיק ומנומנם, מנמק את ההחלטה להעביר את כובד המשקל הפרסומי לאינטרנט ומדבר על תל-אביב כמקור השראה
לטענת חברת האופנה, "הנתבעות לא רק סיפקו את השוק הנחוץ לעסקאות - אלא היו שותפות לפעילויות הזיוף"
כך עולה מנתוני מערכת ריס המנטרת את פדיונות החנויות בקניונים ■ הירידה החדה ביותר, בשיעור של 13%, היא בתחום אופנת הנשים ■ עם זאת, קבוצות הקניונים מדווחות כי ביולי נרשמה דווקא עלייה במספר המבקרים
מצוידים במזומנים ובכרטיסי אשראי הם חורשים את הקניונים, בוחנים כל פריט במשך שעות, קובעים איזה טרנד ישרוד ולא מוותרים על המותגים המובילים ■ בקושי בני 13-12 - הילדים של היום עושים לכולם בית-ספר
גברים ואופנה זה עניין בעייתי ■ גברים בעסקים ואופנה, זה כבר ממש סיפור מסובך
מי שרוצה לחכות שהמחירים יירדו עוד צריך לקחת בחשבון כי לא בהכרח ימצא את המידה או הדגם המבוקשים ■ "גלובס" בדק היכן אפשר ליהנות ממבצעים שווים, כיצד ניתן למקסם את ההנחות, ומה כדאי לחפש בחנויות עודפים
עם זאת, חודש יוני התאפיין בהמשך בלימת מגמת ההאטה במכירות, ורשם ירידה נמוכה יותר מהממוצע במחצית הראשונה של השנה ■ קניון רמת-אביב הוביל במחצית הראשונה של השנה את הירידה במכירות - 15%
פותח בנוסף חנות ברחובות בהשקעה של 300 אלף שקל ■ עם פתיחת החנות תמנה הרשת 11 סניפים בארץ
הסניפים ייפתחו במרכז שוסטר ברמת-אביב וברעננה ■ בנוסף לסניפים החדשים נפתחו לאחרונה סניפים של המותג ברמת-השרון וברמת-גן
הסניפים החדשים נפתחו במתחם ממילא בירושלים ובמרכז גלוב סנטר בנתיבות
זאת במטרה לבצע הרחבה מאסיבית של הסניפים ■ חובות הנטו של בית האופנה האיטלקי, שמחזיק במותגים פראדה, מיו מיו וצ'רצ'ס, עמדו בסוף 2008 על 1.5 מיליארד דולר
הבעלים של חנויות האופנה AMOR מכיכר-המדינה בת"א הגיש תביעה נגד בנימין חכשור, המפעיל חנויות בשם זהה ברמלה, ת"א ורמת-גן
המשבר הכלכלי אינו פוסח גם על מחזיקי הכרטיסים השחורים - וורלד סיגניה וסנטוריון ■ עפ"י נתוני לאומי קארד, הירידה בהוצאות של מחזיקי כרטיס היוקרה נרשמה ברבעון הראשון של 2009 לעומת הרבעון הראשון אשתקד
זאת לעומת חודש אפריל, בו נרשמה ירידה של 15% בפדיונות האופנה בקניונים ■ מנכ"ל קניוני ישראל, משה רוזנבלום: "הרשתות והחנויות שחקו את הרווחיות על מנת להמשיך את המכירות"
הפניקס גמאכרטיסי אשראימוצרי חשמלמחשביםנייקיפוקספסחקמעונאותקניותרשתות אופנה