המחקר גילה כי מה שמושך נשים לגברים הוא לא הבושם, אלא הביטחון העצמי המשודרג שלהם בשל השימוש בבושם החדש
הרשת תיפתח בשיתוף עם המעצבות האחיות צוקר הרשת צפויה למנות 6-10 חנויות וצפי המכירות הוא מספר מיליוני שקל בודדים לשנה
היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס
חנות ראשונה של הרשת בארץ תיפתח ב-2010 לתאגיד האופנה השבדי כ-1,600 בתי-כלבו בעולם הפועלים תחת המותג H&M, ומציעים אופנה זולה לגברים, נשים וילדים, לצד מוצרי קוסמטיקה
הסניף ייפתח בכיכר המדינה ויכלול מוצרים של מגוון מותגים איטלקיים יוקרתיים בכוונת הרשת לפתוח 5 סניפים נוספים בתקופה הקרובה
פעילות החברה בתחום האופנה, הכוללת את 31 סניפי סולוג ואת מכירות הביגוד ב-71 סניפי גלי, הניבה לחברה הפסד תפעולי של 757 אלף שקל בשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון השלישי רווח נקי של 6.2 מיליון שקל
סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2008 עם עלייה של 6% במכירות ל-85 מיליון שקל, לעומת 80 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; ועם הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל, לעומת 2.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה
סך הכנסות החברה ברבעון השלישי - 175.89 מיליון שקל זינוק של 47.5% בהוצאות המימון ל-12.22 מיליון שקל שיעור הרווח התפעולי עלה ל-3.2%
המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה
המצב הכלכלי טומן בחובו מבצעים בכל ענף - ובראש ובראשונה בענף האופנה החורף המתמהמה תורם את חלקו, והרשתות מנסות להיפטר מהמלאי באמצעות מבצעים עצמאיים או בשיתוף עם חברות האשראי והקניונים
ההכנסות עלו ב-2.9% ל-108.5 מיליון שקל ללא תוצאות TAGWOMAN והפחתה חד-פעמית ברבעון השני, H&O רשמה רווח נקי של 2.6 מיליון שקל ב-9 החודשים הראשונים של 2008
הירידה נרשמה מתחילת נובמבר רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"
הקמפיין, בהשקעה של 500 אלף שקל, יכלול מודעות במגזיני נשים ובעיתונות, פוסטרים בחנויות, שילוט חוצות, יחסי ציבור ודיוור ישיר
עוד לפני התוכנית השתתפה טוקרב בתחרות מלכת היופי ובקמפיינים של אינדולה, קרמה וקרוקר
הקמפיין, בהשקעה של 50 אלף דולר, כולל יחסי ציבור, פרסום בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות החילונית והדתית ובאתרי אינטרנט
הסניף החדש יציע תיקים, נעליים וחגורות של חברת האופנה האיטלקית Ittierre בכוונת החברה לפתוח 5 סניפים נוספים במרכזי הערים הגדולות
הפניקס גמאכרטיסי אשראימוצרי חשמלמחשביםנייקיפוקספסחקמעונאותקניותרשתות אופנה