כל הטעויות של מוטי זיסר שהובילו למכור עסק בהפסד - לידיעת הקורא ג'קי בן-זקן
מחזור המכירות של חברת האופנה ברבעון הראשון הסתכם בכ-150.5 מיליון שקל הרווח התפעולי ירד ב-9.4% ל-24 מיליון שקל הרווחיות התפעולית רשמה ירידה קלה ל-15.9%, לעומת 16.5% אשתקד
מסקר השירות של "גלובס" אפשר ללמוד כי יתרון הגודל עשוי להפוך למכשול: זארה שמנהלת רצפות מכירה גדולות ורשת פוקס זכו שתיהן לציונים נמוכים - בעוד שקרייזי ליין ותמנון הצעירה מפתיעות לטובה
ריס: שיעור הירידה בפדיונות בקניונים הגדולים עמד על 19% הקניונים שהובילו את הירידה בפדיונות באפריל הם קניון עזריאלי (28%-), קניון מלחה (26%-), קניון רמת-אביב (20%-), קניון אבנת (20%-) וקניון גבעתיים (20%-)
בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל
הרשת, בבעלות אתי ואודי צאיג, נקלעה באחרונה לקשיים כלכליים הערכות בענף: היקף חובותיה של הרשת עומדים על כ-7 מיליון שקל יהודאי מחזיק בכ-40% מחברת הייעוץ וההשמה אדם-מילוא וב-9% מחברת פילת
הירידה הורגשה במיוחד בדיזנגוף-סנטר, קניון רמת-אביב וקניון עזריאלי מהשוואת המכירות בשבוע שלפני פסח השנה לעומת אותה תקופה אשתקד, עולה כי הקניונים רשמו ירידה כללית של 13.7% בפדיונות
נציגי H&M ערכו לאחרונה בארץ סיור לאישור מיקומים בחנו בנוסף מיקומים בדיזנגוף סנטר, בירושלים, בקניון הזהב, בקניון שבעת הכוכבים, בגן העיר, בגרנד קניון, ב-G כפר-סבא ובביג נצרת גם נציגי GAP ביקרו בארנה
כיום פועלות בחו"ל 232 נקודות מכירה של פוקס, מהן 64 בסין היקף המכירות של פוקס לזכיינים בחו"ל רשם ב-2008 גידול של 23% סמנכ"ל השוק הבינלאומי של פוקס: "אנו אוהבים לשים דריסת-רגל בשווקים בתוליים"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדע, יעלה בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל ויכלול 4 סרטונים שונים שכרן של 3 הפרזנטוריות יעמוד על סכום מדווח כולל של כ-250 אלף שקל
הקמפיין, בעלות כוללת של 2.5 מיליון שקל, יכלול מגזינים, עיתונות, שלטי חוצות וקטלוג בקונספט של מגזין אופנה
הקמפיין, בהיקף של כ-300 אלף שקל, יכלול מודעות במגזיני נשים ובעיתונות, פוסטרים בחנויות, שילוט חוצות, יחסי ציבור ואינטרנט
פרטי ביגוד של מעצבי יוקרה הנמכרים במאות בודדות של שקלים, עטי יוקרה ושעונים בהנחה של עד 60% ויאכטות בפחות מחצי מחיר - שוק היד השנייה של מוצרי היוקרה בישראל גדל בחודשים האחרונים ב-20%-30%
בראיון ל"גלובס", בן-דב מצהיר כי הוא מוכן למלחמה מול רשתות האופנה הבינל' שעתידות להיכנס לישראל, לא מפחד מקפיצת המדרגה שעשה השוק בהנחות לצרכן - ומצהיר: "התחרות היא האוויר מתחת לכנפיים שלנו"
בפוקס רווים נחת גם מהחברות הבנות: צמיחה של 78% בהכנסות של רשת ללין וצמיחה של 30% במכירות של בילי האוס, מפעילת רשת בילבונג הכנסות רשת סאקס צמחו ב-24% והסתכמו ב-30.1 מיליון שקל
קמפיין אביב-קיץ של הרשת יעלה באמצעות פרסום פרנקו ההתקשרות בין הצדדים החלה בעונה שעברה בקמפיין סתיו-חורף 2008
הפניקס גמאכרטיסי אשראימוצרי חשמלמחשביםנייקיפוקספסחקמעונאותקניותרשתות אופנה