הרחיבה את רצפת המכירה של הסניף והפכה אותו למרכז האופנה של הרשת, שבו יוצגו קולקציות בלעדיות סביב נושאים מתחלפים המנכ"ל גבי רוטר צופה כי פידיון הסניף העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה יגדל ב-50%
בחודשים הקרובים תפתח הרשת סניפים גם בקניון הזהב בראשון-לציון ובמרכז G בחולון
בשלב ראשון ייפתחו 2 סניפים אשר יהוו פיילוט לבחינת המשך פיתוח הרשת שני הסניפים ייפתחו בקניון הקריון ובקניון רננים בהשקעה של 600 אלף שקל
בעוד ימים ספורים ייגמרו המבצעים על אופנת החורף גם אם המידות והמבחר דלים - זה הזמן למצוא מציאות
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
ההכנסות של רשת האופנה בשנה החולפת צמחו ב-4.3% ל-601.6 מיליון שקל ברווח התפעולי חל קיטון של 0.6% ל-79.4 מיליון שקל
קמפיין הפרסום שיתמקד בבובות ראווה "מגניבות", באמצעות משרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי, ידגיש כי מוצרי החברה שווים לכל נפש - וזאת לאחר הכישלון של הרשת לעמוד בדרישות הצעקה האחרונה בתחום האופנה
מדובר בירידה של 10% לעומת פברואר 2008 הקניונים הגדולים רשמו ירידה ממוצעת של 10.5% בפדיונות, לעומת ירידה של 9% בפדיונות הפאואר סנטרים
קווי ביגוד של ידוענים כמו שרה ג'סיקה פרקר ו-ונוס וויליאמס מחפשים שותפים חדשים ומורידים את טווח המחירים
במקביל כשלו המגעים של בעלי הרשת, הזוג אתי ואודי צאיג, להכניס שותף לרשת לפי שווי של 15 מיליון שקל
אחת מתופעות הלוואי המבורכות של המיתון היא שכולנו הופכים לאלגנטיים מאוד
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
לטענתם, רובם פוטרו בינואר מבלי ששולמו להם זכויותיהם לפי דין, בהן שכר דצמבר וינואר, פיצויי פיטורין ותשלומים סוציאליים נלווים עוד טוענים העובדים כי החברה חייבת כספים רבים לספקים ונושים רבים אחרים
6 הסניפים החדשים נפתחו כקונספט של SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן החברה עתידה לפתוח בשנה הקרובה עוד שתי חנויות עצמאיות של המותג
הקמפיין, בהשקעה של מיליון שקל, כולל קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים וכן פוסטרים בנקודות המכירה
מנכ"ל קסטרו קורא לה "מפלצת", בזארה משוכנעים שהם "הרבה יותר אופנתיים", ובהוניגמן סבורים כי "מי שחלש ייעלם"
הפניקס גמאכרטיסי אשראימוצרי חשמלמחשביםנייקיפוקספסחקמעונאותקניותרשתות אופנה