קרן ג'יי בארד, האחראית על תחום האופנה באתר eBay: אומרת ל"גלובס" כי "האופנה צמחה בשנים האחרונות לאחת המובילות, ומגלגלת 5.4 מיליארד דולר בשנה"
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
אתר Gilt, המוכר בגדי מעצבים באינטרנט במחיר אטרקטיבי, הצליח לגייס מיליוני חברים תוך 3 שנים ■ מייסד המיזם, קווין ראיין, מסביר ל"גלובס" איך משווקים סייל של מוצרי יוקרה
החנויות החדשות ייפתחו בהוד-השרון ובבאר-שבע, ויימכרו בהן המותגים של המעצב VINCE CAMUTO, המותג JESSICA SIMPSON ומותג ההנעלה BCBG
מחיר הכותנה העפיל ביום ו' לשיא של כל הזמנים - 1.1980 ליש"ט לפאונד ■ מתחילת השנה זינק מחיר הכותנה ב-48%
העריכה המושחזת של מגזין הקניות מביאה את תובנות עולם הרשת לפרינט ■ ב-6 החודשים הראשונים של 2010 עלו מכירות המגזין ב-15%, ומספר המנויים זינק ב-36.1%
מהו מותג האופנה שנושא ארומה של יוקרה אך נמכר במחיר סביר וכבש את מישל אובמה?
לורנס בנעים, עורכת מגזין האופנה "סטילטו": "יותר מדי נשים נטשו את הבגד לטובת ניתוחים פלסטיים, במחשבה שאם הן יקנו לעצמן גוף חדש - הן לא יהיו זקוקות יותר לבגד"
האם האופנה היא דרך לבטא את הייחוד של האדם או כלי לכליאתו במסגרות? ממחקר חדש עולה כי החברה שבה אנחנו חיים דוחקת בנו להיות מיוחדים, אך לא מיוחדים מדי
למעצב ז'אן פול גוטייה ממש לא אכפת מה תגידו עליו. הוא רוצה להדהים ולהמם. עכשיו הוא מלביש גם את הבית ■ ראיון ל"ליידי גלובס"
החברה האיטלקית ביטלה 4 תוכניות הנפקה בעשור האחרון ■ מכירות החברה ממילאנו עשויות להסתכם השנה ב-2 מיליארד אירו
עפ"י נתוני ריס, קניון רמת-אביב הוביל את הירידה במכירות ■ פתיחת הסניף של רשת H&M בקניון מלחה בירושלים לא סייעה לבלום ירידה של 11% בפדיונות האופנה בקניון
מותג האופנה היוקרתי מנוהל מזה 12 שנה ע"י קבוצת סקאל ■ סקאל בתגובה: "הידיעה אינה נכונה, מדובר בשמועה זדונית"
נשיא ומנכ"ל ליוויס, ג'ון אנדרסון, חושף את תוכניות החברה בישראל: השקת קו נעליים ופתיחת חנות דגל בירושלים ■ "מותגי ג'ינס אחרים הם טרנד, ולכן מעגל החיים שלהם קצר יחסית"
יצרנית הבגדים והנעליים, קנת קול פרודקשנס, מנהלת משא-ומתן על רכישתה בידי אייקוניקס ברנד גרופ ■ עיתוי ההשתלטות אינו ברור
מערכת ריס: מדובר בהתאוששות ביחס למכירות החופש הגדול אשתקד ■ בקניון עזריאלי ממשיכה מגמת ההשפעה החיובית של רשת H&M על עסקי האופנה האחרים בקניון
הפניקס גמאכרטיסי אשראימוצרי חשמלמחשביםנייקיפוקספסחקמעונאותקניותרשתות אופנה