אושיק בן עטר: "יש כאן החלטה לא פשוטה לפתח שוק שכירות ולוותר על הכנסות ממכירת הקרקע" ■ ח"כ סתיו שפיר: "גם אני שוכרת דירה ומכירה את זה גם בעצמי. בכל העולם יש הסדרה ופיקוח, ואין סיבה שלא יהיה כאן"
החברה להגנת הטבע ואט"ד עצרו לבג"ץ נגד הממשלה, שר הפנים והמועצה הארצית לתכנון ובנייה, בנושא הוועדה החדשה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור
נציגי ועד עובדי רמ"י שלחו מכתב ליו"ר ועדת הפנים, ח"כ מירי רגב, בו פירטו את הסתייגויותיהם מהתוכנית החדשה שמוביל לפיד ותקפו בחריפות את האוצר ■ "זה מינהל ציבורי בלתי תקין אשר היה נדמה שחלף מן העולם"
שמאי המקרקעין חיים מסילתי, המתמודד לתפקיד יו"ר לשכת שמאי המקרקעין: "השמאים הצעירים לצדי. הם מרגישים שעבדו עליהם בשלוש השנים האחרונות"
אריאל: "השיווקים הגדולים בשכונת השחר בדימונה הם חלק מהגברת המאמצים לצמצום הפער בין הביקוש להיצע ובתחילת 2015 אני מאמין שנראה כבר התחלה של ירידת מחירים"
בתמורה תקבל העירייה בעלות מלאה בחברות העירוניות
תושב חוץ רוסי שכר דירת 2 חדרים בשטח 75 מ"ר בקומה ה-60 של מגדל שער העיר בעבור 8,900 שקל לחודש, כולל דמי ניהול
בענף הנדל"ן מתרבים הקולות שלפיהם הוועדה החדשה לתכנון מתחמים מועדפים מיותרת, ועלולה להביא יותר נזק מתועלת
עסקה זו משקפת שווי של כ-129 אלף שקל למ"ר בחישוב המ"ר בנוי של הדירה בתוספת מחצית משטח המרפסות
ארז כהן: העלייה במחירי הדירות נובעת בעיקר מ"משקיעים מהמעמד הבינוני המעוניינים בדירה נוספת לפנסיה על כל צרה שלא תבוא, ובד בבד כתוצאה במחסור גובר והולך בהיצע הדיור באיזור הביקוש"
תוכנית מתחם הגדנ"ע מאפשרת בניית 300 יחידות דיור סמוך לשכונת נווה עופר בדרום תל אביב-יפו ■ על פי הערכת שמאי שניתנה לפני ההסכם בין חלמיש לאוצר, שווי הקרקע עומד על כ-80 מיליון שקל
ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ובנייה קבעה אתמול כי יש לשנות סעיפים שונים בתוכנית היישוב שנקבעו כשהעיר יועדה לציבור החרדי
ח"כ שמולי אמר את הדברים במסגרת בדיון השני שנערך בוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת ועסק בהקמת הוועדה החדשה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) ■ ח"כ דב חנין אמר כי "חייב להיות דיור ציבורי במסגרת התוכניות להשכרה"
במגדלי המגורים החדשים, שבהם גרים מאות אנשים, מותקנות מערכות שאין כל אחראי לתחזוקתן ■ השאננות חוגגת, אין תקן מחייב והאחריות מוקפצת מהקבלן לדיירים, וממשרד הכלכלה לרשויות ולמשרד הפנים
על-פי ההסכם, רכבת ישראל תורשה לפתח מסחר, תעסוקה ואף מגורים בהיקפים שונים, בהתאם לגודל התחנות
מיקי ורדי, מנהל מינהל מקרקעי ישראל לשעבר: "מציגים את הסכמי הגג כאילו יפתרו את כל הבעיות. בפועל, זו העברת האחריות על הפיתוח לרשות המקומית ומתן האפשרות לרשות לגבות עוד כספים בנוסף לאגרות הרגילות"