חברת הסטארט-אפ הישראלית B-Obvious פיתחה אלגוריתם ייחודי המאפשר לחברות תקשורת לחסוך נפחי תעבורה ניכרים על גבי צירי תקשורת קיימים - ובכך לחסוך כסף רב ולשפר את חוויית הגלישה של לקוחותיהן
בזק בינלאומי זוכה לציונים הטובים ביותר בכל הפרמטרים, מה שמציב אותה מעל שתי מתחרותיה 012 סמייל ונטוויז'ן 013, אך הן לא הרחק מאחור ■ בשורה התחתונה: המיזוגים והתחרות הגוברת הטיבו עם הצרכנים
הגדלת מהירות הגלישה של בזק עלולה להעלים את ספקיות האינטרנט מהשוק
גם אם לא שמעתם עליו, את תוכניות הפולחן שהוא הביא לשידור אין סיכוי שפספסתם: לסלי מונבס - נשיא ומנכ"ל CBS, האיש שחשף את "חברים", "ER" ו"הישרדות" - החליט להמר על האינטרנט ■ עכשיו הוא מסביר למה
חלק מאוד קטן מהן כבר עושות זאת כיום ברמה הנדרשת, ולאחרות לא תהיה ברירה אלא להצטרף למגמה ■ בינתיים, הדרך לניצול אתר החברה לקידום מוצרים ומכירות נראית ארוכה למדי
מישהו תמיד מפסיד. איזו תקווה יש ליוטיוב, כשהיא מוציאה 700 מיליון דולר בשנה?
לקוח בזק שגולש היום במהירות של 5 מגה יוכל לקבל באותו מחיר 10 מגה, ולקוח שגולש ב-8 מגה יוכל לקבל מהירות של 15 מגה - הגבוהה בישראל ■ ספקיות האינטרנט הגדולות מיישרות קו עם המהלך
התקשורת הדיגיטלית משכה את הצעירים מהפרינט למסך ■ כיצד זה משפיע על המפרסמים, ואיך המגזינים מתמודדים עם האתגר לשמור על הקוראים הצעירים?
אפילו האפיפיור כבר הבין שאם הוא רוצה שתישאר לו קהילה, עליו לפנות לאינטרנט
השופט דן מור: "החוק אינו אוסר צפייה בחומר תועבה או חיפוש אחר חומר כזה - אלא האיסור הוא על החזקה, פרסום או הפקת חומר תועבה; כשלוחצים על העכבר ומעלים סרטון על מסך המחשב, אין 'מחזיקים' דבר"
ה-EBITDA המתואם עלה ב-15% ל-69 מיליון שקל ■ המנכ"ל אלי הולצמן: "אנו שבעי-רצון מכך שמגזר המדיה שלנו חזר לרווחיות"
הרווח התפעולי ברבעון עלה ב-9.9% ל-60.2 מיליון שקל ■ סך ההון העצמי גדל ב-22.1% ל-725 מיליון שקל ■ ההכנסות גדלו ב-3.4% ל-324 מיליון שקל ■ ה-EBITDA עלה ב-6.7% ל-79.8 מיליון שקל
מומחי שיווק מתפעלים: "זו הדגמה מרשימה של העוצמה הגלומה בשיווק על בסיס מסד נתונים" ■ ערן גפן, יו"ר Y&R אינטראקטיב: "ה-DNA של אובמה מתאים לאינטרנט: הוא טכנופיל אמיתי, חיית מדיה בכל רמ"ח אבריו"
(עדכון) - למרות שני מנועי הצמיחה היעילים שברשותה, HOT איבדה עוד 3,000 מנויים ברבעון הראשון - והמנכ"ל שלה יודע למה ■ ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-769 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה
הרווח הנקי קפץ פי 8.75 והסתכם ברבעון ב-49 מיליון שקל ■ ההכנסות עלו ב-8% והסתכמו ב-284 מיליון שקל
הכלכלה הצולעת מעלה אצל החברות הבולטות בתעשיית העיתונות ובמגזר התקשורת את השאלה של בניית מודל עסקי שיכלול תשלום על תכנים ברשת
WhatsApp (וואטסאפ)בזקמטא-וורס (metaverse)מציאות מדומהמשרד התקשורתנתון אחד ביוםסיבים אופטייםספקיות אינטרנטרשתות חברתיותתשתית אינטרנט